Ja shit happens! Het is een gebruiksvoorwerp en daar kan iets mee gebeuren. Ze probeert hier nu gewoon van te profiteren en een nieuwe designertas te scoren, maar helaas voor haar werkt dat niet zo.
Hahahahaha zo willen we allemaal wel wat
Dat is waar, verwacht alleen wel dat er gezeik van gaat komen als ze er achter komt dat een nieuwe versie er niet in zit. Ik heb verder ook geen persoonlijke relatie met haar dus er kan ook weinig stuk
Haha ja moet zij weten. Hier zijn verzekeringen voor. Zou haar bij evt gezeik dan ook doorverwijzen naar hen.
Wijs haar maar op het indemniteitsbeginsel: je hoort er na een schade niet beter op te worden.
Bedankt voor de tip, ga ik doen.
Nou wat een gezeik zeg, ze kan haar aankoopbewijs niet terugvinden en dat heeft de verzekeraar logischerwijs nodig om de schade te kunnen vaststellen. Ik heb zelf echt zoiets van jouw probleem, maar zij vind het echt mijn probleem.
Tbh, ik snap het gewoon echt niet als je niet een aankoopbewijs bewaard van een item wat meer dan 500 euro heeft gekost.
Hahaha deze meid is niet goed hoor. Gewoon via de verzekering laten lopen. Die zullen hier wel een protocol voor hebben.
Dit is typisch gedrag voor iemand die hier idd een slaatje uit wil slaan. Ik zou hier echt mee oppassen en vooral niet te veel van aantrekken. Gewoon blijven verwijzen naar de verzekering.
Lulkoek hoor, echt. Als ze dat via vestiaire oid heeft gekocht heb je dat toch in je mail of een account? Too bad.
Of screenshotje van je bankafschrijving
Haha zij is echt aan het proberen volgens mij
Wat is jullie link met elkaar? Collega’s, familie? Ben gewoon benieuwd hoor
Weet niet of ze daar wat mee doen, tenzij je dus echt kan zien dat je gepind hebt bij LV ofzo. Ik zou dat zelf denk ik afwijzen.
@LilyAldrin ik gok dat het gewoon fake is zoals een groot deel van designer items die geclaimd worden op welke verzekering dan ook.
Wow inderdaad! Waarschijnlijk is ie niet echt en probeert ze nu een echte los te peuteren
Hopelijk weet iemand hier mij iets over te vertellen. Ik moet voor de aankoop van mijn huis een overlijdensrisicoverzekering afsluiten. Nu zie ik dat één van de vragen gaat over of je een historie met depressie hebt.
Ik ben onder behandeling geweest bij een psycholoog, dit is afgesloten en ik slik wel nog medicatie die goed werkt. Uiteraard durf ik dit niet te verzwijgen, maar zijn er misschien mensen die ook in deze situatie zitren/zaten en weet iemand hoeveel hoger je premie hier door wordt? Of kan je verzekering zelfs afgewezen worden hierop?
Hangt van zoveel factoren af, wat voor een ander geldt hoeft voor jou niet te kloppen. Gewoon een aanvraag doen, eerlijk zijn. Als je een onafhankelijke adviseur hebt kun je evt ook open zijn tegen die persoon want die kan wss beter inschatten waar een aanvraag succesvol zal zijn of niet.
Wat Mikselke zegt. En daarnaast: ik heb om die reden (bekend met depressie en burnout) bewust gekozen voor een hypotheekverstrekker die geen overlijdensrisicoverzekering als voorwaarde stelt. Bij welke hypotheekverstrekkers dat mogelijk is, wat de eventuele nadelen zijn en of dat in jouw situatie verstandig is, kun je ook met een hypotheekadviseur bespreken.
Oh excuus misschien heb ik dat iets te stellig gezegd, want het is niet verplicht om de hypotheek te krijgen. Maar wordt wel sterk aangeraden door onze onafhankelijke adviseur en het lijkt mij zelf ook fijn!
Maar ik lees online veel horror verhalen en had zelf gewoon nooit (naïef) verwacht dat mijn sitautie zo serieus zou zijn om voor problemen te zorgen bij zon verzekering.
Dank jullie wel voor de reacties, ik ga gewoon eerlijk zijn en zie het wel!
Wij zaten in dezelfde situatie. Uiteindelijk bij een andere verzekeraar uitgekomen voor mijn partner (Reaal) en hogere kosten per maand, 7 euro versus 25 euro. Wij zijn nu een paar jaar verder en willen kijken of het misschien nu naar beneden kan worden gesteld omdat partner laatste jaren geen medicatie meer gebruikt.
Ah ja, dan is het een kwestie van dingen goed geregeld willen hebben. Ook heel fijn inderdaad! Ik hoop voor je dat de aanvraag redelijk soepel verloopt. Je adviseur komt dit waarschijnlijk vaker tegen, dus misschien heeft die nog tips welke verzekeraar een beetje redelijk is.