Vier handen op 1 buik

Maar wat ik even niet snap. Monica ging mee doen met het stoppen met roken, zodat het kindje in een rookvrije omgeving kan opgroeien. Ik concludeer hier dus uit dat Monica ook weer is gaan roken na de zwangerschap en haar eigen kind ook niet op laat groeien met een moeder die niet rookt. En dan dus wel iemand gaat helpen te stoppen met roken.
I’m confused. Of heb ik hier iets verkeerd begrepen?

Die cursus sloot overigens niet echt bepaald aan bij het zwanger zijn. Ze zei zelf op het begin dat haar niet goed verteld is waarom het slecht is voor een baby en vervolgens zo’n mega algemene cursus. In een vorig seizoen was er een keer een cursus die echt ging over de invloed op de baby.

Shit ik heb die tattoo helemaal gemist. Wat was het voor tattoo?

Iets achter d’r oorschelp

1 like

Sommige BNers hielden bijv telefonisch contact, dit meisje keek erg tegen Monica op dus misschien dat zoiets zou kunnen helpen, dan wordt het ook wat meer coaching. Ze heeft ze inderdaad meegenomen naar een cursus en een bijeenkomst, maar het coachen van Monica zelf miste ik een beetje (of dat is niet in beeld gebracht, dat kan ook). Verder wel eens met de rest van je post.

Zit er weer klaar voor!

Ik vind deze jongen nu al niet leuk

Kan haar echt slecht verstaan.

Vind het erg leuk dat ze het stel als kandidaat zien ipv alleen moeder.

10 likes

Ik ben afgeleid door dat blauwe ding op d’r hoofd.

5 likes

Is alsof ze elk moment kan opstijgen

Rookt ze??

1 like

Oh, het was stoom van thee

2 likes

Eindelijk eens iemand die niet rookt. Haar vriend wel dacht ik.

Ik zie dat meisje echt denken waar HEEFT ze het over

1 like

Die van de eerste aflevering rookte ook niet toch?

Ja was ook zo. De rokende zwangeren zijn wel zwaar in de minderheid.

Hahah ik dacht het ook dat ze rookte

1 like

Hahaha dat hallelujah erachter, toen ze zei dat ze verloofd zijn.

3 likes

Zal wel veel geld kosten voor haar elke keer naar het ziekenhuis

Wat een flauwekul allemaal