Volgens mij wordt hij een leuke vader
Vind ik ook! Hij is echt goed voorbereid hoor, hij wordt denk ik een goede vader.
Wat een lieve vriend heeft zij zeg.
Hahahaha zo gekrenkt âdie knuffel houdt ie wel zijn hele levenâ
Vraag me wel af waar de ouders zijn, of hebben ze daar iets over gezegd?
Het bizarste aan deze aflevering is dat blauwe ding op dr hoofd.
Ik vind die theedoek om Victoriaâs hoofd heel stom
Ah nee zo sneu
Wauw dat is onverwachtsâŚ
Er staat een update vlog op de site van vier handen op 1 buik. Doet het alleen niet op mân telefoon maar misschien dat ze daar wat meer uitlegd?
Heb even gekeken maar is een filmpje van 2 minuten. Ze zegt alleen dat Jesse na 3 maanden uit huis is geplaatst omdat ze heel veel ruzie had met Robert. En ze wil wel werken en studeren maar dat doet ze nog niet.
ahhh nee wat sneu.
Wow zo sneu het zag er allemaal zo veelbelovend uit.
Ik zit de aflevering terug te kijken. Maar. Ik kan me niet voorstellen nu aan het begin de spoilers gaan uitkomen haha
Nee zelfs op het einde merk je daar niet echt iets van!
Nouja hoe kan het dan hè? Filmen ze/monteren ze zo selectief? (Wat misschien wel goed is qua privacy voor het kind (kinderen bij minderjarige ouders)âŚ
Het kan toch ook dat het pas veel later fout ging, toen alles al was afgerond van het programma? Volgens mij volgen ze tot 6 weken na de geboorte. Dit ging bij 3 maanden mis geloof ik. Maar ik snap je, het is zo moeilijk voor te stellen omdat ze zo lief met het jochie waren.
Ja ik bedoel ook qua hun relatie. Dat leek ook zo leuk te gaan, ook de weken erna. Dat je je bijna niet kan indenken dat het ontploft is.
Vorige afleveringen had ik ook het idee dat ze (en echt dat vind ik goed hoor!) minder drama filmen. Meer positiviteit ofzo? Minder de nadruk op alles wat fout gaat (zoals geen opleiding enzo. Het wordt niet continue allemaal benoemd zegmaar)