Jeetje als ik niet hier had gelezen had ik die extra video helemaal niet gekeken! Bizar zeg!
Vind het wel mooi dat ze het programma was positiever hebben gemaakt, maar vind het ook wel gek dat dit voor de kijker zo uit de lucht komt vallen
Jeetje als ik niet hier had gelezen had ik die extra video helemaal niet gekeken! Bizar zeg!
Vind het wel mooi dat ze het programma was positiever hebben gemaakt, maar vind het ook wel gek dat dit voor de kijker zo uit de lucht komt vallen
Inderdaad echt jammer dat het zo voor ze moest eindigen! Had bijna niemand aan zien komen na hoe ze met elkaar om gingen na de bevalling… Zag Jennifer ook reageren op de facebookpagina van 4 handen. Ze heeft al een nieuwe relatie en heeft helemaal geen contact meer met Robert. Robert ziet hun zoontje soms nog wel, maar het contact om hem dan te zien gaat via iemand anders. En ze gaf aan dat het nog wel een hele tijd gaat duren voordat ze haar zoontje weer terug zal krijgen.
Wow wat heftig zeg
Ik ben ronduit verbaasd over de plot twist die hierboven geplaatst werd, ik wilde juist komen zeggen dat het zo’n mooie, lieve aflevering was!!
Ik heb het gekeken nadat ik hier de informatie al had gelezen, en met die kennis valt toch wel op dat moeder na de geboorte nauwelijks een band lijkt te hebben met het kind. Vader is ook degen die steeds het kind vast heeft.
Ze komt ook vrij vlak/ongeïnteresseerd over.
Maar goed, zijn maar momentopnames natuurlijk
Wellicht ook wel psychische problematiek? Kan het natuurlijk niet concluderen uit die 45 min televisie, maar vond die ziekenhuis bezoekjes ook passen bij psychische problemen. Hoop dat ze er komt met een goed netwerk.
Wat bedoel je precies met je post?
Dat het programma minder echt lijkt dan de vorige seizoenen?
Ohhh zo. Dat las ik er niet uit. Ik dacht dat het al uitgebreid op het forum was besproken dat het programma onder vuur was komen te liggen. Maar het is idd wel anders, zonder die ‘doelen’. Al is dit soort tv natuurlijk nooit waarheidsgetrouw.
Ik vond haar ook vrij vlak en weinig gericht op de baby.
De reden die zij zelf geeft: te veel ruzies tussen de ouders zal niet de enige reden zijn dat het kindje uit huis is geplaatst, daar moet meer voor spelen.
Maar hij ziet het kindje dus nog af en toe, en zij? Zegt ze daar ook iets over op Facebook?
Ik snapte die vragen aan het einde van de uitzending overigens compleet niet. Voer voor discussie juist toch: wie zit er het meest op de bank? Like whát. Wil je hier een ruzie uitlokken ofzo.
Ah, ik vond dat juist een leuke persoonlijke afsluiter. Ik had ook wel het idee dat dat kon omdat ze zo’n goede klik hadden met elkaar.
Ik kijk ook weer !
Nou volgens mij zit ze er wel lekker warmpjes bij
Wat heeft hij nou in zijn nek?
Haha ze heeft al gereisd, ze is al 2 x naar Chersonissos gegaan
HAHA
Ja
Wacht, hoe gaat dit kind heten?
Huh. Ze kiezen bewust voor een kind terwijl ze er geen geld voor hebben, daarnaast wil haar vriend zijn leven elders niet opofferen???
Ik heb idee dat zij heel graag bij haar ouders wil zijn. Ik snap dat die vriend zijn andere zoontje ook wil zien! Sneu !