Vier handen op 1 buik

Haha shit je hebt gelijk, al verandert dat mijn mening niet… heb je voor je 26ste al 2 baby’s bij 2 baby mommas… dan lukt 3 bij 3 ook nog wel xd

Ja eens, hoop dat ze ooit eens een gewone stabiele man zoals haar oma treft

3 likes

Haha ja ik ben het met jou eens

1 like

Huh wat gek! Ik heb het echt net teruggekeken via NPOstart. Echt net 10 min afgelopen ofzo! Maar zie nu dat hij er niet meer op staat idd.

Deze link deelden ze via hun fb-pagina, maar ook daar staat dat hij nu niet beschikbaar is. Ben benieuwd waarom. Zullen ze er misschien iets uit knippen ofzo? :thinking:

Kwam ook naar dit topic om te vragen waarom ik het nergens kan terugkijken :sweat_smile: Raaaar.

Ik heb net via de tv terug gekeken. Ik weet niet of je die optie hebt.

Oh stom ik wou hem net kijken

Via Ziggo is die ook niet vrij gegeven toch ?

Weet ik niet ik heb kpn.

Via Ziggo app kon ik hem net nog zien. Nu ook niet meer

Heerlijk dat dit programma weer is begonnen. Vanochtend terug gekeken. Die oma vond ik zo leuk!

Ik heb ook KPN maar kan hem via de tv ook niet terugkijken.

Wat gek, lijkt net of de hele aflevering dan overal offline gehaald is. Ben heel benieuwd waarom. Of er dan bijvoorbeeld beelden in zaten die niet getoond hadden mogen worden ofzo :thinking:

Ja ik ben ook benieuwd. Ik wil de aflevering gewoon zien. Alle extra filmpjes staan wel gewoon online maar misschien dat ze er een tijdslot op hebben gezet. Dat doen ze bij sommige programma’s zoals spuiten en slikken vroeger. Kon je alleen tussen tijd x en tijd y bekijken

Haha ze zijn waarschijnlijk druk bezig de bilspleet van die knul weg te blurren, dat duurt nog wel even :’)

18 likes

Misschien omdat zijn andere kindje in beeld kwam en de moeder dat niet wilde? Vond het ook gek dat je ineens dat kindje helemaal in beeld zag.

Maar dan zie je nog wel de thumbnail met de melding dat je pas na 21:00 oid kunt kijken. Ik kan m ook nergens vinden dus zal wel offline gehaald zijn :frowning:

Ja goeie, wie weet inderdaad! Of beelden in het zkh misschien.

Ik kan hem weer terugkijken!

ik kan m nog steeds niet zien…

Ik lees nu op Facebook van Vier Handen Op 1 Buik dat de tienermoeder van deze aflevering heeft gereageerd met dat de aflevering vandaag of morgen weer te zien is.
Tot nu toe kan ik ‘m nog niet zien jammer genoeg…