Weet ik niet ik heb kpn.
Via Ziggo app kon ik hem net nog zien. Nu ook niet meer
Heerlijk dat dit programma weer is begonnen. Vanochtend terug gekeken. Die oma vond ik zo leuk!
Ik heb ook KPN maar kan hem via de tv ook niet terugkijken.
Wat gek, lijkt net of de hele aflevering dan overal offline gehaald is. Ben heel benieuwd waarom. Of er dan bijvoorbeeld beelden in zaten die niet getoond hadden mogen worden ofzo 
Ja ik ben ook benieuwd. Ik wil de aflevering gewoon zien. Alle extra filmpjes staan wel gewoon online maar misschien dat ze er een tijdslot op hebben gezet. Dat doen ze bij sommige programmaâs zoals spuiten en slikken vroeger. Kon je alleen tussen tijd x en tijd y bekijken
Haha ze zijn waarschijnlijk druk bezig de bilspleet van die knul weg te blurren, dat duurt nog wel even :â)
Misschien omdat zijn andere kindje in beeld kwam en de moeder dat niet wilde? Vond het ook gek dat je ineens dat kindje helemaal in beeld zag.
Maar dan zie je nog wel de thumbnail met de melding dat je pas na 21:00 oid kunt kijken. Ik kan m ook nergens vinden dus zal wel offline gehaald zijn 
Ja goeie, wie weet inderdaad! Of beelden in het zkh misschien.
Ik kan hem weer terugkijken!
ik kan m nog steeds niet zienâŠ
Ik lees nu op Facebook van Vier Handen Op 1 Buik dat de tienermoeder van deze aflevering heeft gereageerd met dat de aflevering vandaag of morgen weer te zien is.
Tot nu toe kan ik âm nog niet zien jammer genoegâŠ
Ik heb hem teruggekeken via de tv. Wat irritant dat jullie hem nog niet kunnen terug zien.
Nu staat er dat ik hem alleen met een plus account kan terug kijken
Wel gek dat zij dat communiceert. Ipv dat het programma zelf ff met een algemene reactie komtâŠ
Niet dat zij het niet zou mogen, is haar eigen keuze neem ik aan maar toch. Ze hadden vanuit het programma ook wel even een edit kunnen toevoegen aan het bericht ofzo
Ja maar met een plusaccount doet ie het vervolgens nog niet
De âhelpendeâ BNâers doen in dit seizoen in ieder geval nog net zo weinig als in vorige seizoenen. Kunnen ze het niet beter gewoon âpresenterenâ noemen ipv helpen. Ik vind dit zo karig.
Ja⊠Dus voor âhulpâ van een âandere bekende moederâ had ze ook niet mee hoeven doen. Des te meer dat het gewoon een andere insteek zou kunnen hebben dan âhelpenâ.
Ik vond de hulp ook heel karig. Voor de vorm was er nog de zorgen van oma in gezet en vervolgens kwam dat meisje met een hele spreadsheet voor alle spullen die ze had