Ik heb hem teruggekeken via de tv. Wat irritant dat jullie hem nog niet kunnen terug zien.
Nu staat er dat ik hem alleen met een plus account kan terug kijken
Wel gek dat zij dat communiceert. Ipv dat het programma zelf ff met een algemene reactie komtā¦
Niet dat zij het niet zou mogen, is haar eigen keuze neem ik aan maar toch. Ze hadden vanuit het programma ook wel even een edit kunnen toevoegen aan het bericht ofzo
Ja maar met een plusaccount doet ie het vervolgens nog niet
De āhelpendeā BNāers doen in dit seizoen in ieder geval nog net zo weinig als in vorige seizoenen. Kunnen ze het niet beter gewoon āpresenterenā noemen ipv helpen. Ik vind dit zo karig.
Ja⦠Dus voor āhulpā van een āandere bekende moederā had ze ook niet mee hoeven doen. Des te meer dat het gewoon een andere insteek zou kunnen hebben dan āhelpenā.
Ik vond de hulp ook heel karig. Voor de vorm was er nog de zorgen van oma in gezet en vervolgens kwam dat meisje met een hele spreadsheet voor alle spullen die ze had
En bij die poeper konden ze makkelijk bij met zān boks op half zeven. Echt te veel ass crack in deze afleveringā¦
Goed dat ze dat nu alsnog gedaan hebben. Hadden ze dan evt ook wel eerder kunnen bedenken maargoed
Ik heb 'm gisteravond teruggekeken (dus nadat de aflevering er opnieuw op is gezet), en daar was dat meisje wel nog gewoon zichtbaar. Haha verwarrend allemaal!
Ik oook gisteren en toen was ze geblurrdš
Die jongen met met die bouwvakkersnaad En weer een op en top 4 handen babynaam.
Wel echt een hele lieve oma!
Waar kun je de update vinden?
Kan die jongen weer mooi terug naar zn andere ex
Zo benieuwd naar de aflevering met Jamie Vaes. Vraag me echt af hoe zij nou is
Ja ik ook. Vind haar ergens totaal geen type voor dit programma, ik krijg echt alleen maar bimbovibes van die chick. Maar misschien is ze wel heel lief en zorgzaam
Ai, heeft al een kindje die niet bij haar woont. En in het zwembad⦠jeetje. Wordt wel een pittige aflevering, denk ik!
Ik dacht precies het zelfde
Ik dacht wel seksen in het zwembad eigenlijk? Men anders wordt het wel echt schrijnend