Zou ik ook doen hoor hahaha vind het sneu allemaal
Zie nu pas dat er Fabian in der nek staat oepsss
Ik kijk t nu terug, ga al stuk bij de intro dat hij tegen dje deur loopt. Maar men, heftige aflevering. Heftige situatie. En Tatum geeft effe een duo wagen. Hoppa🤭
Ik ben nu bij het stuk dat ze met de vader in die tent zitten.
Maar heel eerlijk. Dit was niks, dit is niks en dit zal nooit iets worden. Heel cru en heel hard van mij misschien, maar deze chick staat al met 100-0 achter en deze kinderen dan nog dubbel. Echt barre ellende.
@Oprah idd, boedschappe doon in Pruuses!
Ok hoe??? heet het kindje?
Ik vond het echt een heftige aflevering op de een of andere manier joh, wat een situatie
Vond dit echt zo’n typische: deze had je niet moeten maken aflevering. Meid heeft zo duidelijk meer nodig dan dit.
Ik heb het idee dat de meiden bij vorige seizoenen sowieso beter werden geholpen. Met concrete doelen en zo. De beroemde moeders zijn nu meer een soort steun en toeverlaat.
Ja vroegâh gingen ze idd drie doelen stellen en daar aan werken hé…
Ja precies inderdaad. Nu zegt de beroemde moeder hooguit: niet meer doen hé, is niet slim hé, heb je al over x nagedacht? Dat is het zo’n beetje.
Of misschien gebeurd er achter de schermen nog van Alles?
Ja dat zou wel kunnen inderdaad. Ik hoop eigenlijk van wel.
Mag ik nav deze aflevering een nieuwe Limburgse carnavalshit voorstellen: tingelingeling doa kump de Azië express tingelingeling doa kump ‘r aan
Volgens mij was hier iets mee, waardoor ze dit steeds minder gingen doen… weet alleen niet precies meer wat
Ik heb me kapot geërgerd. Ze deed zo respectloos, ook met zo’n naam kun je in ieder geval proberen het normaal uit te spreken. En zelfs toen Sanne begon te huilen ging het alleen maar over Tatum en haar gevoelens.
Miiiijjjn hemel wat een moeilijke aflevering om doorheen te komen.
Ik zeg niet dat dat Limburgs 100% de schuld was, maar toch zeker 80.
Ik ben gewoon echt een beetje in shock over deze aflevering man.
Die komen ook uit Heerlen
En die quadackers OOK uit Heerlen
Heerlen is echt een heftige stad ofZo
Wat een top aflevering! Genoten
Ik ergerde me ook aan de lullige opmerkingen van Tatum, maar met name aan dat ze zo onbeschoft deed over die naam. Het is ook geen naam die klanken bevat die misschien moeilijk uit te spreken zijn als je ze niet van kinds af aan leert. En dan zo semi cool, terwijl het gewoon desintresse is om die naam even te leren ook aan de producer “hoe was de naam nou?” Eh, je bent zogezegd de steun en toeverlaat van de moeder van dat kindje