Vier handen op 1 buik

Snap ook niet dat deze vrouw überhaupt nog een podium krijgt.

2 likes

Echt een klassiek ordinaire aflevering was dit, denk dat je bijna alles van een denkbeeldige 4 handen bingokaart af had kunnen strepen

7 likes

Haar dochter heet notabene Toy Travis. Ook niet de meest standaard naam ooit en zeker niet aan het begin van de zeroes.

Ik moet zeggen dat ik de naam ook niet kon verstaan toen de meid ‘m uitsprak…

6 likes

Wij hebben moeten googelen hoe Teletekst op onze afstandsbediening/TV werkte om 888 aan te zetten onder deze aflevering

17 likes

Wat een aflevering weer! Wat ik ook niet begreep dat al die huisdieren van haar waren? 3 papagaaien, 2 ratten en 2 honden. Ik heb het zelf nog terug gespoeld. Maar dat die schoonmoeder dan ook dacht ah dikke prima kom maar met de hele dierentuin én toekomstige baby.

5 likes

Er is een update filmpje op de site.
Het gaat goed. Ze wil nog wel een 3de, 4de en 5de kindje…

Ik had zo’n vlog filmpje op de Facebook pagina gekeken, en ik dacht dat alleen de ratjes van haar waren en die papegaaien van haar schoonmoeder.

Heb even teruggekeken en ze zegt in ieder geval de hond van Fabian, dé papegaaien en mijn ratjes. De ratjes zijn 100% zeker van haar zelf haha.

2 likes

Aah ok! Ik begreep dat het al haar dieren waren. Ik vond het al mega bizar je bent eigenlijk een soort van dakloos maar je hebt wel een halve dierentuin :joy:

Jeetje heftige aflevering. Meisje heeft professionele hulp nodig om leven op de rit te krijgen. Ik hoop dat ze die ook krijgt.
Vond het ook erg triest om te zien dat ze littekens op haar armen had :frowning:

Ergste hieraan is dat meerdere ex deelneemsters geklaagd hebben bij bnn vara om de geboden hulp en portrettering (ze voelden zich misleid) en het dus alleen erger lijkt te worden.

3 likes

Deze meid doet me een beetje denken aan Jenelle uit teen mom.

4 likes

Ik vond die hele fucking spaarpot ook zo ongepast. Dan heb je te maken met iemand met schulden en dan geef je een spaarpot? Volgens mij zie je dan niet de ernst in van op deze leeftijd al schulden hebben terwijl je voor twee kinderen moet zorgen. Ik denk dat ze meer had gehad aan een financiële coach.

12 likes

Ik dacht dat ze bij de nieuwere afleveringen juist op de achtergrond beter zouden begeleiden.

Ben het eens met alles wat hierboven al gezegd is. Er wordt lollig gedaan over de rug van een 18-jarig meisje die duidelijk haar leven zelf nog niet op orde kan houden. Een moeder die er niet volledig voor haar beide kindjes kan zijn. En haar vader die het allemaal in stand houdt door haar ook steeds weer geld te geven ipv écht te helpen. Hoop echt dat ze de hulp krijgt die ze nodig heeft en dat haar kindjes goed terecht komen. Wat een sneue situatie dit. En echt belachelijk hoe Tatum zo sarcastisch en onbeschoft over haar praatte achter haar rug om. Bah wat een naar mens op deze manier

6 likes

Ik hoop dat dat zo is ja. Op beeld geeft het in ieder geval een rare indruk. Iemand met schulden helpen met een spaarpot en een tripje langs de appie om te laten zien hoe duur het leven is.
Maar ik hoop van harte dat ze achter de schermen toch wat echte begeleiding gehad heeft.

Ik vraag mij ook altijd oprecht af wat de beweegredenen van die meisjes zelf zijn om hier aan mee te doen? Zouden ze er geld voor krijgen oid?

Ze heeft zelf gereageerd op de aflevering van gister.

Samenvatting

28 likes

Net de aflevering gekeken, heb zo te doen met dit meisje. Ben blij om te lezen dat ze onder bewindvoering staat, werk en een huisje heeft. Hoop dat ze haar leven op de rit krijgt.

En vond Tatum niet zo tof overkomen. Vet denigrerend om haar op de grond notabene dat potje kapot te laten slaan. Weet niet, voelde me er naar bij dat te zien.

6 likes

Fijn dat het allemaal toch nog op zijn pootjes terecht lijkt te komen!

2 likes

Vind ik ook! En ze gingen dan ook echt mee naar het uitzendbureau of solliciteren. Het financiele gedeelte werd goed aangepakt, er werden naar opleidingen gezocht.

Nu is het hier is een dure kinderwagen en spaar geld wat je niet hebt.

1 like