Vier handen op 1 buik

Heb echt bewondering voor dit meisje

2 likes

Dit wilde ik net typen!! Wat een sterke meid…

Ah heb echt kippenvel. Zo lief

1 like

Hoe lief dat ze ook de sjaal van Karin draagt

1 like

Ik zei hardop AAHHW

1 like

Ahhh wat lief dit.

2 likes

Oke nu houd ik het niet meer droog. Hoe lief!

1 like

Hallo ik wil vrienden worden met Karin. En wat een fijne aflevering dit! 100x beter dan vorige week.

8 likes

Zo is het ook veel leuker om te zien, met een bekende moeder die ook echt ideeën heeft en dingen onderneemt

1 like

Jezus heb die halve aflevering lopen janken joh

2 likes

Zo blij dat ik deze aflevering heb gezien. Wat een lief, sterk meisje en wat is Karin een topper. Zo zou elke aflevering moeten zijn en elk meisje in zo’n situatie verdient een rolmodel als Karin!

Tjonge. Vorige week bleef ik echt met een rotgevoel zitten, omdat eigenlijk alles wat mis kon gaan, mis ging. Ik heb er ook geen vertrouwen in dat het met dat meisje en haar kind goed komt.

Maar nu, dit meisje had het al grotendeels zelf op de rit, was zelf al enorm sterk, maar is ook nog eens gesterkt door Karin. Wat een contrast!

10 likes

Ik wil ook een Karin in mijn leven, wat een warme vrouw met ook goede daden.

@FrauHelga inderdaad, wat een sterk en lief meisje!

Mijn hart breekt wel door de lauwe reactie van haar moeder en dat ze zich afvraagt “hoe kun je een kind verlaten, hoe kun je dat doen?”. Wat moet je die pijn op dat moment weer extra voelen zeg.

4 likes

Ahhh wat een fijne aflevering inderdaad, ze waren echt een goede match en Karin heeft echt wat voor haar betekend.

Wat een heerlijke aflevering, zo kan het dus ook :heart:

Gebeurt er iets in de hersenen van tienermoeders ofzo waardoor ze vanzelf aangetrokken worden tot een naam die begint met een DJ klank?

13 likes

Wat een mooie aflevering was dit! Echt leuk ook hoe karin het deed met echt dingen aanpakken.

Ik dacht wel ff zonde heb je een nieuwe vloer gehad ga je vlak daarna weer verhuizen

1 like

Ohh ik vond dit echt een hele emotionele aflevering. Wat een zachte, lieve meid, ondanks alles wat ze in haar jeugd heeft meegemaakt. Ik denk echt dat zij geen vlieg kwaad zal doen en als dat wel zo is, heb je het er ook flink naar gemaakt denk ik. Echt een super lieve meid.

En Karin heeft het ook fantastisch gedaan. Naar mijn idee heeft zij haar pas écht geholpen in tegenstelling tot Tatum vorige week. En dan vooral op het sociale vlak en naar haarzelf toe. Voor haar eigen groei en ontwikkeling inspelen op waar ze echt behoefte aan heeft. Wat een geweldig mens is dat :heart:

12 likes

Ja sommige vinden het gewoon mooi. Ik vind dit echt een onaardig bericht zeker de achtergrond van dat meisje. Er is niets mis met haar hersens, eindelijk eens een mooie positieve aflevering en dan zo’n reactie.

7 likes

Ik heb het toch niet alleen over haar. Serieus bijna alle namen van die baby’s beginnen met een DJ klank.