Wat een dotje
Hahaha die vader.
Ik wil Karin Bloemen ook als moeder. Lijkt me echt zo’n lief en leuk mens, gezellig samen haken
Elke moeder in dit programma moet zoals Karin zijn. Wat een schat. Daar heb je tenminste iets aan.
Waarom moest ze zo lang in het ziekenhuis blijven? Dat heb ik gemist.
Ah gossie. Wat sneu.
Oooooh die jongen bij die bevalling. Schakelde net op dat moment in. Snap dat het een jong jochie is maar omg. Ga nu vanaf het begin kijken
Echt waanzinnig knap hoe sterk deze meid zich houdt. Zoveel shit in haar leven en ze doet het zo goed nu. Denk niet dat ik het haar na zou doen.
Heb echt bewondering voor dit meisje
Dit wilde ik net typen!! Wat een sterke meid…
Ah heb echt kippenvel. Zo lief
Hoe lief dat ze ook de sjaal van Karin draagt
Ik zei hardop AAHHW
Ahhh wat lief dit.
Oke nu houd ik het niet meer droog. Hoe lief!
Hallo ik wil vrienden worden met Karin. En wat een fijne aflevering dit! 100x beter dan vorige week.
Zo is het ook veel leuker om te zien, met een bekende moeder die ook echt ideeën heeft en dingen onderneemt
Jezus heb die halve aflevering lopen janken joh
Zo blij dat ik deze aflevering heb gezien. Wat een lief, sterk meisje en wat is Karin een topper. Zo zou elke aflevering moeten zijn en elk meisje in zo’n situatie verdient een rolmodel als Karin!
Tjonge. Vorige week bleef ik echt met een rotgevoel zitten, omdat eigenlijk alles wat mis kon gaan, mis ging. Ik heb er ook geen vertrouwen in dat het met dat meisje en haar kind goed komt.
Maar nu, dit meisje had het al grotendeels zelf op de rit, was zelf al enorm sterk, maar is ook nog eens gesterkt door Karin. Wat een contrast!