Vier handen op 1 buik

Wat een mooie aflevering. Karin deed het zo leuk en wat een lieve meid. Einde werd ik er gewoon beetje emotioneel van. Hoop dat er nog meer van zulke afleveringen komen.

2 likes

Tja, in andere groepen in de samenleving heet zowat ieder kind Sem of Vlinder 🤷 Denk dat de meisjes die aan dit programma meedoen relatief vaak een lagere sociaaleconomische status hebben (omdat tienerzwangerschap statistisch gezien nu eenmaal vaker voorkomt bij lagere SES) en iedere sociale groep heeft zo z’n eigen populaire namen. Blijkbaar is Jayden en dergelijke daar één van.

5 likes

Ik vond dit ook een hele mooie aflevering. Karin Bloemen als bekende moeder verraste me in positieve zin. Ze was er echt voor Nikita, ik geloof dat zij wel contact zullen houden. Ik vond de vader dit keer ook wel een stuk minder ‘lapzjwans’ dan andere afleveringen. Ja, het lachen bij de weeën was onhandig, maar ik had wel het idee dat hij het beste voorhad met Nikita. Hij had ook een degelijke baan waar hij voldoening uit haalde. Ik gun dit jonge gezin het allerbeste!

18 likes

Op shownieuws net: Karin bloemen wordt de trouw ambtenaar bij haar bruiloft en ze gaat helpen met haar bruiloft organiseren.

Vind Karin topvrouw en laat denk ik ook wel haar oprechtheid zien :smiling_face_with_three_hearts:

85 likes

Ik heb net de laatste aflevering gekeken en ik vond hem heel mooi. Echt respect voor dat meisje

Omg fantastisch :pleading_face:

Ahhhh dit vind ik echt heel leuk!

Wat een topvrouw die Karin Bloemen :heart:. Die vrouw heeft zo’n groot hart! Heb laatst haar autobiografie gelezen en haar jeugd is zo naar. Vind het ook heel bijzonder hoe ze de zorg voor haar neefje (noemt ze haar zoon) op zich heeft genomen.

5 likes

Nu maak je mij nieuwsgierig, wat is het verhaal van haar jeugd?

Is laatst ook verfilmd (hoewel, ik weet niet of dit 1 op 1 haar leven is, maar wel erop gebaseerd)

2 likes

De navelpiercing zit er nog in. Ben benieuwd verder! Haar moeder komt relaxed over

1 like

Ik vind die moeder eerder vrij vlak. Net als dat meisje zelf

1 like

Ik wil er wat pit in zien! Ze komt zo traag over

1 like

Dat is waar het leven om draait, kinderen baren? Verstond ik dat goed?

De liefde spat er nog niet echt vanaf tussen die 2 volgens mij… Krijg een beetje een eenzaam gevoel bij dit meisje

2 likes

Vind het eigenlijk echt niks om jonge moeders in dit programma te zien als begeleiders. Bibi Breijman? Jamie Vaes? Die zijn zelf amper 2 jaar moeder? (En nog geen 10 jaar ouder dan deze vrouwen)

9 likes

Eens, ik ben zelf ook 2 jaar moeder en het grootste gedeelte van de tijd doe ik maar wat.
Het enige wat ik zeker weet is dat je met ossengal poepvlekken uit kleding krijgt maar verder voel ik me allesbehalve een pro.

35 likes

Toch handig om te weten! :grin:

3 likes

Haha als ik toch een tip moet geven aan nieuwe moeders is het echt ossengal, alle kleuren poep krijg je er mee weg, zelfs uit witte kleding.
Werkt ook goed bij bloedvlekken trouwens!

4 likes

Ik vind Bibi na Het Perfecte Plaatje sowieso helemaal niks. Echt nog zo kinderlijk en dat gegiechel steeds. En Jamie die haar kind tijdens carona meeneemt op vakantie na vakantie.

1 like