Vier handen op 1 buik

Ik wil ook een Karin in mijn leven, wat een warme vrouw met ook goede daden.

@FrauHelga inderdaad, wat een sterk en lief meisje!

Mijn hart breekt wel door de lauwe reactie van haar moeder en dat ze zich afvraagt “hoe kun je een kind verlaten, hoe kun je dat doen?”. Wat moet je die pijn op dat moment weer extra voelen zeg.

4 likes

Ahhh wat een fijne aflevering inderdaad, ze waren echt een goede match en Karin heeft echt wat voor haar betekend.

Wat een heerlijke aflevering, zo kan het dus ook :heart:

Gebeurt er iets in de hersenen van tienermoeders ofzo waardoor ze vanzelf aangetrokken worden tot een naam die begint met een DJ klank?

13 likes

Wat een mooie aflevering was dit! Echt leuk ook hoe karin het deed met echt dingen aanpakken.

Ik dacht wel ff zonde heb je een nieuwe vloer gehad ga je vlak daarna weer verhuizen

1 like

Ohh ik vond dit echt een hele emotionele aflevering. Wat een zachte, lieve meid, ondanks alles wat ze in haar jeugd heeft meegemaakt. Ik denk echt dat zij geen vlieg kwaad zal doen en als dat wel zo is, heb je het er ook flink naar gemaakt denk ik. Echt een super lieve meid.

En Karin heeft het ook fantastisch gedaan. Naar mijn idee heeft zij haar pas écht geholpen in tegenstelling tot Tatum vorige week. En dan vooral op het sociale vlak en naar haarzelf toe. Voor haar eigen groei en ontwikkeling inspelen op waar ze echt behoefte aan heeft. Wat een geweldig mens is dat :heart:

12 likes

Ja sommige vinden het gewoon mooi. Ik vind dit echt een onaardig bericht zeker de achtergrond van dat meisje. Er is niets mis met haar hersens, eindelijk eens een mooie positieve aflevering en dan zo’n reactie.

7 likes

Ik heb het toch niet alleen over haar. Serieus bijna alle namen van die baby’s beginnen met een DJ klank.

Wat een mooie aflevering. Karin deed het zo leuk en wat een lieve meid. Einde werd ik er gewoon beetje emotioneel van. Hoop dat er nog meer van zulke afleveringen komen.

2 likes

Tja, in andere groepen in de samenleving heet zowat ieder kind Sem of Vlinder 🤷 Denk dat de meisjes die aan dit programma meedoen relatief vaak een lagere sociaaleconomische status hebben (omdat tienerzwangerschap statistisch gezien nu eenmaal vaker voorkomt bij lagere SES) en iedere sociale groep heeft zo z’n eigen populaire namen. Blijkbaar is Jayden en dergelijke daar één van.

5 likes

Ik vond dit ook een hele mooie aflevering. Karin Bloemen als bekende moeder verraste me in positieve zin. Ze was er echt voor Nikita, ik geloof dat zij wel contact zullen houden. Ik vond de vader dit keer ook wel een stuk minder ‘lapzjwans’ dan andere afleveringen. Ja, het lachen bij de weeën was onhandig, maar ik had wel het idee dat hij het beste voorhad met Nikita. Hij had ook een degelijke baan waar hij voldoening uit haalde. Ik gun dit jonge gezin het allerbeste!

18 likes

Op shownieuws net: Karin bloemen wordt de trouw ambtenaar bij haar bruiloft en ze gaat helpen met haar bruiloft organiseren.

Vind Karin topvrouw en laat denk ik ook wel haar oprechtheid zien :smiling_face_with_three_hearts:

85 likes

Ik heb net de laatste aflevering gekeken en ik vond hem heel mooi. Echt respect voor dat meisje

Omg fantastisch :pleading_face:

Ahhhh dit vind ik echt heel leuk!

Wat een topvrouw die Karin Bloemen :heart:. Die vrouw heeft zo’n groot hart! Heb laatst haar autobiografie gelezen en haar jeugd is zo naar. Vind het ook heel bijzonder hoe ze de zorg voor haar neefje (noemt ze haar zoon) op zich heeft genomen.

5 likes

Nu maak je mij nieuwsgierig, wat is het verhaal van haar jeugd?

Is laatst ook verfilmd (hoewel, ik weet niet of dit 1 op 1 haar leven is, maar wel erop gebaseerd)

2 likes

De navelpiercing zit er nog in. Ben benieuwd verder! Haar moeder komt relaxed over

1 like

Ik vind die moeder eerder vrij vlak. Net als dat meisje zelf

1 like