Haaa dit huisje geweldig
Ik vond t maar een saaie aflevering
Gelukkig viel de jongen deze keer uiteindelijk wel mee. Is trots op het kindje en heb wel het idee dat hij betrokken is.
Vond dat Bibi erg aan het helpen was vanuit haar eigen perspectief. Soms ook een beetje judgy richting dat meisje.
Waarom een mason pearson borstel in godsnaam? Echt een raar cadeau.
Ik dacht aan een spon die ze gekregen had en niks mee doet.
Heb je gezien hoeveel haar dit kind heeft?
Ik vond Bibi wel lief eigenlijk? Er zat ook echt geen pit in dat meisje.
Ik gok dat het daarom ook zo uitvergroot overkwam.
Ik dacht eerst dat wordt niks met die jongen, maar toen de baby er eenmaal was, was hij helemaal om. Leuk om te zien!
Bibi vond ik niet zoveel toevoegen en dat solliciteren kwam ook echt out of the blue.
Bibi zei in het voorstukje dat ze dit programma vroeger ook altijd keek en in mijn herinnering
hadden die bekende moeders dan vaak als doel om te zorgen dat de tienermoeder een baan
zou krijgen o.i.d… Ik denk dat Bibi het daarom maar deed, dat ze zoiets had van hmm wat kan ik doen om haar te ‘‘helpen’’.
Zo stom hoe Bibi reageerde toen ze aangaf dat ze veel baantjes had gehad.
Ja met dat solliciteren sloeg Bibi de plank volledig mis, maar verder vond ik haar best een lieve coach. Ik vond die nepbevalling ook wel een goede zet.
Ik gun het meisje echt een fijn (zelfverzekerd) leven met haar gezinnetje. Jongen kwam ook goed over
Ja en je weet niet hoeveel er van dat solliciteren qua idee vanuit Bibi kwam of de productie. Denk namelijk niet dat Bibi daar zoveel over heeft te zeggen, anders zou elke afl miss wel hetzelfde zijn qua activiteiten.
Wie gaat er weer kijken?
Ik ook, nu een keer tegelijk met jullie
Ik kijk ook weer !
Soundos
Ik denk wel dat Soundos streng kan zijn en door kan pakken.
Oef vriend op afstand
En hij gaat de bevalling missen, zo leek het
Wel meteen logisch nu dat ze aan Soundos is gekoppeld haha