Ik wil er wat pit in zien! Ze komt zo traag over
Dat is waar het leven om draait, kinderen baren? Verstond ik dat goed?
De liefde spat er nog niet echt vanaf tussen die 2 volgens mij… Krijg een beetje een eenzaam gevoel bij dit meisje
Vind het eigenlijk echt niks om jonge moeders in dit programma te zien als begeleiders. Bibi Breijman? Jamie Vaes? Die zijn zelf amper 2 jaar moeder? (En nog geen 10 jaar ouder dan deze vrouwen)
Eens, ik ben zelf ook 2 jaar moeder en het grootste gedeelte van de tijd doe ik maar wat.
Het enige wat ik zeker weet is dat je met ossengal poepvlekken uit kleding krijgt maar verder voel ik me allesbehalve een pro.
Toch handig om te weten!
Haha als ik toch een tip moet geven aan nieuwe moeders is het echt ossengal, alle kleuren poep krijg je er mee weg, zelfs uit witte kleding.
Werkt ook goed bij bloedvlekken trouwens!
Ik vind Bibi na Het Perfecte Plaatje sowieso helemaal niks. Echt nog zo kinderlijk en dat gegiechel steeds. En Jamie die haar kind tijdens carona meeneemt op vakantie na vakantie.
OMG ik kende dat ‘baby aan boord’ enkel als autosticker, niet als navelpiercing.
Zo dikke auto
Even een repost want wéér een antibiotica smoes. Aaaahrg.
Ja en later zei ze ‘ik wist dat het niet samen ging met antibiotica dus stopte ik met het slikken van de pil’.
‘Tot je krampeert van de pijn’
Deze knul Gaat sowieso niet roken op het moment supreme
Jammer dat ze gaan solliciteren terwijl ze daar niet echt behoefte aan heeft.
Bibi was ook echt een soort van geschrokken dat ze gewoon baantjes gehad had en eerder gesolliciteerd had. Je zag haar gewoon denken: daar gaat mijn plan.
Ik vind Bibi het niet zo leuk doen eigenlijk. Zo wijsneuzerig. ‘‘Ze zei dat ze zelfverzekerd was maar volgens mij niet hoor!’’ en dan zo voor het blok zetten met dat solliciteren. Dat kan toch ook wel op een andere manier…
Die jongen verrast me positief trouwens!
Ik vind Bibi ook mega kinderlijk (ook na het perfecte plaatje indd). En dat solliciteren is ook mega ongemakkelijk
Een haarborstel? Que? Van 60 euro?
Wat een schatje deze jongen
Lekker verlof opnemen ook emancipatie