Vier handen op 1 buik

Oh dat heb ik dan ff niet goed meegekregen

Ik vind Jaimie tot nu toe wel leuk eigenlijk. Had ik totaal niet verwacht.

9 likes

Hahaha ik was ook shocked. Dus vriend ging even de prijs opzoeken en riep toen tegen mijn buik dat de baby extreem lief moet worden om zo’n draagzak te krijgen.

5 likes

Jaa inderdaad! Ze is heel lief en rustig

1 like

Ah ze is wel heel onwetend in vele opzichten. Wbt het ouderschap is erkennen iets anders dan gezag en als zij geen toestemming geeft, kan de vader het altijd aan de rechter voorleggen. Wel sneu dat ze zulke slechte ervaringen heeft met haar eigen vader.

Kapper en een auto voor haar gekocht. Oke het was een Kia maar toch

1 like

Ook lekker hypocriet dat Jamie zegt dat Jasmijn niet afhankelijk moet zijn van haar vriend, maar dat ze dat zelf ook is van Lil Kleine

3 likes

Nee joh, dat denk ik toch echt niet

Edit: ,denk dat ze best wat binnenharkt via Instagram en mtv

4 likes

Ze doen wel veel samen ondanks dat ze niet samen zijn

Oh dit wordt wat … Hahaha

Ze zei bij haar introductie juist dat ze nu meer bezig is met haar eigen plannen/onderneming. Omdat ze juist ook zelf weer iets wilde doen. Ze zei iets van een bikini lijn oid

1 like

Zij deed ook eerder dingen met kleding en styling toch?

1 like

Volgens mij wel idd

Wow maar ze krijgt dus echt alleen zorgtoeslag. Dan gaat ze het nog zwaar krijgen.

1 like

Ja natuurlijk, beter dan dat ze ruzie hebben en niet samen door een deur kunnen

1 like

Lekker shoppen van de stufi

Hehhh ze geeft bijna 1000 euro uit per maand? Heb even gemist aan wat allemaal, maar holy wat veel

Ahh je ziet echt dat die jongen zich op vreet als hij al die bedragen hoort wat zij uitgeeft aan onzin dingen. Terwijl hij haar juist probeert te helpen enz

Hoe oud is hij eigenlijk?

7 likes

22 dacht ik!

22 is hij