Vier handen op 1 buik

och jee arme jongen is hij oke? :rofl: is ook een emotioneel gebeuren zo’n bevalling

2 likes

Zou kunnen ja

Oh no placenta capsules

5 likes

ah :pleading_face:

Wat een praaachtige huid heeft die meid… Beetje jaloers.

4 likes

Beetje random maar Jaimie heeft echt een fijne stem om naar te luisteren vind ik

15 likes

Ahhhh dat babylachje

1 like

Haaaaaa nee die dromenvanger

16 likes

Wat heeft Jaimie als cadeau gegeven?

Ze valt mee zó mee hier! Heel tegenstrijdig met hoe ze op social media overkomt…

3 likes

Jaaaa gaaadver

Ideaal om mee te verhuizen

2 likes

Verhuist ze naar de nachtclub?

1 like

Die moeder is ook wel een mooie vrouw hoor. Lief gezicht en ook van dat mooie lange haar

12 likes

Heftig hoor om op je 19e met je baby alleen te wonen. Hopelijk komt het goed met ze

9 likes

Ik heb al heel lang geen aflevering gezien, maar meestal doet die bekende moeder toch wel meer dan dit? Alleen die budgetcoach, en verder cadeautjes. Of is dat wel hoe het in andere afleveringen ook gaat?

Karin Bloemen deed wel echt meer op het sociale vlak en verwerking van bepaalde dingen enz. Maar verder gebeurt er vaak niet veel meer dan zoiets als dit idd

4 likes

Waar haal je dit vandaan?

1 like

Vond Jaimie echt heel erg lief en sympathiek, heel rustig ook.

8 likes

Hangt ook wel een beetje van de tienermoeder af denk ik. De een wil/vraagt misschien meer hulp dan de ander. Maar meestal gaan ze ook nog wel shoppen ofzo. Had ook het idee dat ze elkaar niet heel vaak gezien hebben, Jamie en het meisje. Maar dat kan ook door corona komen

1 like