Vier handen op 1 buik

Larissa en Wahid (dat stel waarbij de jongen in Marokko woont) hebben een Q&A opgenomen!

2 likes

Wat heftig dat dit kindje nog steeds niet thuis woontđŸ˜±

Een half uur per twee weken je kind zien. Verschrikkelijk

2 likes

Een half uur per 2 weken mag ze hem zien
 Wow ik vind dat echt heftig

1 like

Ik denk meteen dit kan toch wel wat langer ? :disappointed:

Ja, kan me ook bijna niet voorstellen hoe zo’n kind dan ooit weer volledig naar huis moet. Dan heb je je moeder amper een week in je eerste levensjaar gezien.

Heel heftig. En de vader 1 keer in de zes weken geloof ik. Ik heb even gemist waarom dat kindje uit huis moest trouwens, was dat bij haar aflevering ook al zo?

Aan het einde van de aflevering was er alleen een tekstje. Maar ze lichtte het net toe. Veel ruzie met de vader en toen hebben de buren de politie gebeld, waarna het kind is meegenomen door de politie. Ze heeft in de eerste periode niet heel veel gedaan om haar kind weer thuis te krijgen.

Wat leuk om te zien dat het zo goed gaat met Rosa, wat een doorzettingskracht.

2 likes

Ah ja zo leuk “oma sandra” haha!

1 like

Ik vind het een beetje irritant dat sommige bekende moeders zich bijna profileren als “goede vriendin” terwijl ze die moeders soms al 2 jaar niet hebben gezien of gesproken. Ik vond patty 's “I’m one phonecall away he!!” Heel ongemakkelijk.

10 likes

De reactie van de tienermoeder daarop zei ook wel genoeg :’) vond het echt een ‘sure Jan’ reactie

2 likes

Zitten jullie klaar?

Oeh! Bijna vergeten, snel tv aanzetten

O god ja die krijspop

Ahh Jace wat een lachebekkie

1 like

Kon dat meisje me niet meer herinneren, maar die pop inderdaad nog wel :joy:

1 like

ahhh ja dit meisje herinner ik me nog! wat een dotje van een kind ook

Ik dacht ff huh laat ze dr kind nou achter?? Maar er is natuurlijk iemand bij haha

Beetje jammer dat het niet gewoon een nieuwe aflevering is. Vrij saai dit

Vrouw wilt politieagent worden, bn’er neemt haar mee naar de schietbaan. Hoezo regel je niet gewoon een fatsoenlijke meeloopdag, alsof de politie iedereenloopt af te knallen.

11 likes