Rauw eten zit je niet zitten, maar gedroogd en verpulverd wel?!
Gadverdamme lekker inzoomen op die placenta. Ik zat echt te kokhalzen. (Ik kan niet tegen natoer)
Haalt ze ff uit de koelkast hoor
Oh neem er een tattoo van. Orgineel wel
Ik vind een placenta echt prachtig. Vooral als ze die aderen met kleurstof inspuiten! Maar ik zou het nooit opeten ofzo.
Ohh why, een witte bruid met blond haar op de taart?!
Wat lief dat Trijntje dat allemaal geregeld heeft
Hoe kan het eigenlijk dat zo’n bad bevalling dan opeens niet meer mag?
Wat een poepie
Misschien vanwege corona of medische redenen
Wat ongemakkelijk
Als er problemen zijn met de baby (of mogelijke problemen), dan mag je niet meer in bad omdat ze dan minder makkelijk kunnen controleren dacht ik
Ik na de bevalling toen mijn verloskundige de placenta omhoog hield: ‘gatver, doe dat weg’
Ik vind haar echt een heel bazig type… Niet leuk om te zien. Zapp.
Edit: Trijntje vind ik wel geweldig!
Wel echt jammer dat ze in het zkh de placenta hebben weggegooid, terwijl zij het juist had willen bewaren. Gebeurt zoiets vaker? Tegen je “wens” in dus?
Oh ik vind het wel sneu om haar bazig te noemen. Volgens mij voelt het voor haar als haar enige ‘kans’ ivm endometriose en misschien wil ze ook laten zien dat het goed kan gaan als jonge moeder. Tja, we zien die twee nu samen maar ze zei dat hij ook vaak weg is. Denk dat dingen als voedingen voor haar gewoon moeilijk los te laten zijn. Ze is nog steeds best jong, wees niet te hard
Volgens mij is de standaard dat ze vragen wat je wilt met de placenta. Bij mij vroegen ze ook nog of ik hem uitgebreid wilde bekijken. Ik vond dat wel interessant en toen vertelde de arts er ook nog vanalles over.
Misschien vind ze het nu nog lastig om de zorg los te laten, ik had dat ook in het begin hahaha.
Ik twijfel of ik het goed voorbereid vond of obsessief… en dat die jongen nog amper alleen met de kleine is vind ik ook wel sneu.
Vond het wel mooi om eens een jong stel te zien wat wel gewoon een stabiele basis kon bieden, knap hoor! Ook Trijntje was echt een goede match. Hoop wel dat ze uiteindelijk wat ‘vrijer’ kan leven, denk dat dat alles wel makkelijker zou maken.