Ook dat hij een jaar van een uitkering gaat leven om er voor de baby te zijn. Volgens mij zijn uitkeringen daar niet voor.
Dus dan krijgt zij alimentatie en samen een uitkering. En dan wil hij een jaar in de uitkering zitten en daarna zoeken naar een fulltime baan. Niet echt over nagedacht denk ik
Altijd lol als de man zegt: āja ik ben wel rustig nuā. Terwijl de vrouw ondertussen langzaam aan het sterven is van de pijn.
Nou wat een lieve vent. Hij hoopt dat de pin snel voorbij is. En hij is buiten ff een peukie doen.
Waarom sta je niet gewoon naast haar
Hij moet ook even bijkomen
Ze is letterlijk net bevallen en Saar staat al naast dār bed haha, heftig
Ja bij mij zou echt niemand in de buurt hoeven komen de eerste paar dagen/week. Laat me met rust zeg.
Nou zou hij het volhouden of niet⦠(nee)
Ja wat een smerige teringzooi zeg bah bah
Jezus wat een zooi ook weer in huis.
Nou. Ik vind dit niet heel chill eruit zien allemaal. Hopelijk krijgen/houden ze de boel op de rit.
Nu hebben ze er een rookkamer van gemaakt
Wauw ja had ik echt niet verwacht. Wel knap, volgens mij was hij flink verslaafd
Ben benieuwd naar de moeder van volgende week. Ik hoop Kim!
Ben blij dat we het niet kunnen ruiken. Gadver hoe fucking smerig is dat een rookkamer
Ik heb net gekotst door migraine en moet zeggen dat deze uitzending er ook niet bij hielp
Kindje was wel heel lief. Ik had wel nog verwacht dat Saar iets ging doen met hun financiële situatie�
De rol van de begeleidende moeder wordt wel steeds kleiner. Saar is daar 2x geweest ofzo? Hoezo haken ze haar pas vlak voor de bevalling aanā¦
Ik vraag me af of er achter de schermen niet meer gebeurd maar het in kader van bescherming tov de moeders/babys niet uitgezonden wordt?
Er leken nu ook helemaal geen ouders / netwerk te zijn, maar als er elke dag mensen langs komen zoals zij zei, zal dat er best zijn?
Maar ik word al misselijk van het idee van die rooklucht, arm kindje 
Ik snap ook niet hoe je al die wiet kan betalen als je geen geld hebt. Als je zoveel blowt gaat er toch al zoān groot deel daarheen? Maarja het was wel zijn hobbyš¤¦āāļø
Hoppa daar redden ze het dan wel een jaar mee idd