Vier handen op 1 buik

:joy::joy: nou ik hoop dat hij in 24 uur toch wel een uur per dag de tijd heeft om iets op te ruimen want ik zou niet weten waar hij anders zo druk mee is

1 like

Wauw die slaapkamer :sob: en die chick praat echt mega irritant

1 like

Ik heb bij deze aflevering echt heel erg het gevoel dat twee kinderen een kind krijgen.

14 likes

Blowen als hobby :cry:

5 likes

Snap sowieso niet dat ze het zo ver hebben laten komen. Die deur :joy::sob:

1 like

Ze komt ook echt veel jonger over dan 20, heel kinderlijk in hoe ze doet.

2 likes

Wauw hij blowde echt veel jeetje

Wat, 30/40 jointjes op een dag? Dat kan toch bijna niet? Wanneer slaap je dan? En eet? Werk? Zoveel vragen.

5 likes

Ook dat hij een jaar van een uitkering gaat leven om er voor de baby te zijn. Volgens mij zijn uitkeringen daar niet voor.

25 likes

Dus dan krijgt zij alimentatie en samen een uitkering. En dan wil hij een jaar in de uitkering zitten en daarna zoeken naar een fulltime baan. Niet echt over nagedacht denk ik

Altijd lol als de man zegt: “ja ik ben wel rustig nu”. Terwijl de vrouw ondertussen langzaam aan het sterven is van de pijn.

Nou wat een lieve vent. Hij hoopt dat de pin snel voorbij is. En hij is buiten ff een peukie doen.
Waarom sta je niet gewoon naast haar

Hij moet ook even bijkomen

Ze is letterlijk net bevallen en Saar staat al naast d’r bed haha, heftig

2 likes

Ja bij mij zou echt niemand in de buurt hoeven komen de eerste paar dagen/week. Laat me met rust zeg.

2 likes

Nou zou hij het volhouden of niet… (nee)

Ja wat een smerige teringzooi zeg bah bah

2 likes

Jezus wat een zooi ook weer in huis.

Nou. Ik vind dit niet heel chill eruit zien allemaal. Hopelijk krijgen/houden ze de boel op de rit.

Nu hebben ze er een rookkamer van gemaakt