Wauw ja had ik echt niet verwacht. Wel knap, volgens mij was hij flink verslaafd
Ben benieuwd naar de moeder van volgende week. Ik hoop Kim!
Ben blij dat we het niet kunnen ruiken. Gadver hoe fucking smerig is dat een rookkamer
Ik heb net gekotst door migraine en moet zeggen dat deze uitzending er ook niet bij hielp Kindje was wel heel lief. Ik had wel nog verwacht dat Saar iets ging doen met hun financiële situatie…?
De rol van de begeleidende moeder wordt wel steeds kleiner. Saar is daar 2x geweest ofzo? Hoezo haken ze haar pas vlak voor de bevalling aan…
Ik vraag me af of er achter de schermen niet meer gebeurd maar het in kader van bescherming tov de moeders/babys niet uitgezonden wordt?
Er leken nu ook helemaal geen ouders / netwerk te zijn, maar als er elke dag mensen langs komen zoals zij zei, zal dat er best zijn?
Maar ik word al misselijk van het idee van die rooklucht, arm kindje
Ik snap ook niet hoe je al die wiet kan betalen als je geen geld hebt. Als je zoveel blowt gaat er toch al zo’n groot deel daarheen? Maarja het was wel zijn hobby🤦♀️
Hoppa daar redden ze het dan wel een jaar mee idd
Van een vriend zei hij toch?
Hoeveel geld ze zouden besparen als ze stoppen met roken en blowen.
Ik ben benieuwd of ze überhaupt nog gaan werken.
Blowen als hobby
Ik kijk dit terug en jank een beetje. Hoe kan je zonder geld een grotere sociale huurwoning krijgen dan dat wij met banen in de vrije sector kunnen krijgen?
Volgens mij woonden zij ergens in het oosten van het land. Die jongen zei op een gegeven moment dat hij wat op ging halen uit Deventer, maar misschien is dat een foute aanname. Maar daar zijn de huizen wel goedkoper. Anyway, ik wil niks goedpraten. Het blijft idd krom. En waarom werken ze niet? Uitkeringen zijn er niet voor om ‘lekker een jaartje thuis te blijven met de kleine’. Dat had ik ook wel gewild, vriend.
Nee ze wonen in Dordrecht! In een ghetto buurt waar het stikt van de ratten
Hoe dichter bij Dord, hoe rotter het wordt.
Zit je er eenmaal in, dan heb je het prima naar je zin.
En hoe betaalde hij dat??
Hahaha dan had ik het mis. Maar ratten?! Gatver. En dan ook nog zo’n rookhol
Haha ja de eerste keer dat ik er 1 zag riep ik nog heel enthousiast “wow kijk een rat!!”, had er nog nooit 1 gezien in het wild. Maar voor degenen die er wonen is het natuurlijk niet best maarja iedereen flikkert daar het vuilnis gewoon op straat etc. Anyways heerlijk dat het programma weer op tv is
Ik vond het begin qua montage wel “grappig”. Zij zei iets van dat hij wel degene is die ze zich altijd had voorgesteld als vader van haar kind. En terwijl ze dat zegt, zie je een shot dat hij aan het blowen is
Ik zit weer te kijken!