Ow man deze vent
Jeetje binnen 3 maanden ook alweer zwanger
Haha die broek onder Z’n kont
Pff wat een vermoeiende gast
Hockey
Knap kindje
Ja die!
En dan voor een baan in de NS-horeca, klinkt niet echt als iets wat je nergens anders kunt doen.
Waarom werkt hij niet eigenlijk dat heb ik gemist
Hahah jeetje die hele familie voor t raam
Wat een cute baby! En veel haar ook!
Waarvoor hebben deze mensen eigenlijk dit programma nodig? Het lijkt ze allemaal wel goed af te gaan
Vind het wel echt een leuke meid. Lijkt inderdaad alsof ze het wel goed voor elkaar hebben zo.
Me too en een baby
Fijn dat ze nu groter wonen. En wat een leuke peuter ook
Volgnes mij is zij helemaal niet zo’n zweverig type om deze paardentherapie te doen.
Dit met die paarden vind ik zo stom altijd, sorry
Ik heb de aflevering net terug gekeken en heb helemaal good vibes nu, haha. Vond Naomy echt een leuke meid! Ze lijkt het inderdaad goed voor elkaar te hebben. Ook leuk dat ze zich voor de BBL opleiding verpleegkunde heeft ingeschreven (en de reden daarvan).
Ja ik vond het ook een leuke aflevering. Naomi deed het echt heel goed. En die vriend vond ik ergens ook wel schattig. Hij leek zo verliefd op zijn gezinnetje
Ik vond het echt een mooi gezinnetje en leuk om te zien/merken hoe vooroordelen ontkracht werden qua tienermoeder en die rapper-dude die echt een heel schattige leuke vader is voor zijn dochters
Awww ik vond het echt cute hoe de vader tijdens de bevalling zo zat te wapperen en aan te moedigen. Wat doen ze het goed!