Vier handen op 1 buik

Ja! Ze lijken het wel goed voor elkaar te hebben!

1 like

Ahh die spelfout op die muur :see_no_evil:
Het lijkt me wel een leuk koppe

Focus lijkt vooral op die vriend te liggen, wat ook wel eens goed is!

5 likes

Ja, vind ik ook! Vind Leona het ook leuk doen, ze komt heel warm over

Ik ken haar eigenlijk niet, maar hele lieve vrouw lijkt me

Als je zwanger bent, bel me niet. Deeeeze manšŸ˜…

1 like

Ah zo lief :pleading_face: :pleading_face: :pleading_face:

1 like

Dat kindje is echt te lief met die krulletjes. Vond het een leuk stel, hopelijk blijft het allemaal goed gaan

Ja en zulke mooie ogen! Echt een schatje.

Dit was een heel leuk stel en leuk dat de focus eens niet op roken/financiƫn/wat dan ook lag.

2 likes

Hey! Dat is een oud leerling van me. Hele leuke meid idd!

Spoiler

Alleen… ik gaf daar op school oa seksuele voorlichting 🄲 uit dat leerjaar zijn inmiddels 3 meiden moeder.

35 likes

Lekker gewerkt dan :joy: :joy: :joy: :+1:

14 likes

Ja voelde ik me wel echt even rot over hoor. Maar het waren ook echt wel meiden die graag voor hun 20e een kindje wilden etc. Dus heb het idee dat het uiteindelijk stiekem bij de meesten daarvan wel een soort bewuste keuze was.

8 likes

Ah joh, niets van aantrekken hoor! Jij doet wat je kan, wat zij daarvan wel of niet in de praktijk brengen is niet jouw schuld of verantwoordelijkheid :hugs: :hugs:

3 likes

Haha nee is ook zo! Heb net de aflevering gekeken, heb echt zitten janken joh haha. Echt zo’n lieve leuke meid en zo trots ofzo ook om te zien dat ze het zo goed doet!

6 likes

Op hoeveel staat de ā€œJaiveyā€ teller inmiddels eigenlijk?:stuck_out_tongue::stuck_out_tongue:

Wat is Karin lief voor dit meisje zeg!

4 likes

Ik heb net de aflevering met Karin gekeken ik vind haar zo leuk als moeder. Ook echt heftig verhaal van de tiener moeder.

Ik heb alleen de hele tijd gedacht over die meeeega strakke knot bij de tienermoeder van dat moet toch pijn doen :sweat_smile:

Edit: net ook die met Leona gekeken, haha toch handig dat er op het bedje en zo stond wat voor voorwerp het was. Stel je voor dat je denkt dat de kast het baby bedje is :joy:

8 likes

22 en 16. Is dat legaal?:eye::lips::eye:

1 like

Ja, als er sprake is van wederzijdse instemming wel.

1 like

Maxime praat net als haar vader :grin:

2 likes