Vier handen op 1 buik

Dat meisje van zestien komt volwassener over dan ik op mijn vijfentwintigste.

11 likes

Zij is de reden dat ik twijfel of ik ga kijken. Ik vind die familie zo irritant :speak_no_evil:

Is zij echt 16? :hushed:

Ja precies net zo zeikerig

Maar wat een dappere meid deze tienermoeder. Ze heeft wel iets verdrietigs vind ik. Hopelijk krijgt ze genoeg steun

2 likes

Zeventien inmiddels, begin van de zwangerschap nog zestien.

ik vind deze tienermoeder echt verrassend adequaat. Knap hoor!

5 likes

Zooooo vind het heel apart van die moeder. Arme meid van 16 wordt eigenlijk het huis uit gezet?

Ja vind ik ook een vreemde actie

1 like

Als moeder kan je niet alle ballen hoog houden :crazy_face: stom cliché zeg

Nouja zeg, niet eens eens in de twee weken willen oppassen!! En ze zei nog wel voordat ze naar binnen gingen ‘ik wil haar 100% ondersteunen’ ofzoiets

Jeetje wat kut voor haar om te horen. Die moeder van dat meisje vindt het gewoon helemaal niet leuk dat haar dochter een kind krijgt, dat straalt ze aan alle kanten uit. Lekkere steun dan

Ik vond het ook sneu en dan ook nog zeggen ja jij voelt je snel alleen hè

2 likes

Je zag ook aan haar gezicht dat ze het helemaal niet leuk vond om te horen. Sad

3 likes

Wtf waar is haar moeder tijdens die bevalling!!

6 likes

Ja precies! En het wordt alleen maar pijnlijker… niet helpen want ze heeft niks met baby’s, niet in het ziekenhuis zijn. Vader heeft wel geholpen met kleertjes maar verder? Kan me niet voorstellen dat je er zo alleen voor kan staan op je 16/17e. :broken_heart:

7 likes

Echt een top puber mommy!

Ligt het aan mij of is Maxime gewoon verkouden als ze bij het kindje langs gaat? #coronatijd???

Ze heeft toch ook corona gehad?

Hmmm gekkig

1 like

Ik moet echt een beetje huilen door deze aflevering hoor, wat een schat is Loekie. Voel me er gewoon echt een beetje naar door dat haar omgeving niet zo supportive is.

3 likes

Nou beter is hij lief voor haar

5 likes

Ze worden getest voor opname.

1 like

Oké mooooi!