Hahahaha
Ja ze gaat leuk met dit stel om!
Hahah met die tepels en Lil Kleine
Ja ze probeert het echt goed maar het meisje reageert een beetje stuurs, maar misschien doet ze dat wel bij iedereen in het begin
Oh ik krijg hier zelf een beetje stress van
Ze was al 36 weken zwanger toen, misschien was het daarom?
Dat rap stukje is zo cringe
Ik kijk het terug, wat zijn ze jong! Echt kinderen nog.
Ik heb de aflevering net gekeken. Echt een heel jong stel nog maar denk dat ze het wel goed doen. Vond Dyantha het ook wel leuk doen met ze. Ook in de studio iets doen wat zij leuk vindt. Ze zag er wel echt ontspannen uit op bepaalde momenten
Die tattoo leek alleen wel echt scheef gezet? Die datum vooral?
Ik ben het nu aan het terugkijken en vind vooral het meisje heel jong. Die jongen lijkt nog wel wat over zijn gevoel te kunnen praten, maarbij Felicity merk ik dat nog niet echt.
Jeej volgens mij weer een nieuwe aflevering! Wie kijkt er?
Ik!! Leuke vent ook
Omg dit bevallingsverhaal
Germ
Ik snap nu ook waarom channah komt, die beviel ook staand hahah
Klinkt trouwens als een droombevalling!
Ben nog steeds in shock door die bevallingsvideo
Ik vind Channah haar bevalling echt zo mooi! Hoe mooi is het dat je zo “makkelijk” bevalt en dat papa de baby op vangt
Vraag me af hoe ‘makkelijk’ dit niveau van stress echt is als je peuter rondwandelt, je man zich geen raad weet en je verloskundige amper advies geeft door de telefoon.
Verloskundige was zelf in blinde paniek whahaha
Ahhh die bevallingsvideo vond ik zoooo geweldig. Meerdere keren bekeken en een soort van trots geweest op een mede-vrouw
Ik ben benieuwd hoe Channah het doet.
Nou het lijkt mij vreselijk om zo snel te bevallen terwijl je andere kind nog ergens rondhobbelt zonder dat de verloskundige er is enzo haha, zou echt in paniek raken