Vier handen op 1 buik

De kookles en de ontmoeting met de andere jonge moeders vind ik eigenlijk best goed?

Ja inzicht in geld en de schulden was nog beter geweest, maar in andere afleveringen werd er nog minder hulp geboden.

Kijkt iemand nu? Snap echt niks van die tiktok filmpjes :joy:

Dit wou ik net zeggen haha, wat raar. Waarom doet die vrouw haar oordopjes trouwens niet uit haar oren

4 likes

Ik heb gisteren gekeken en ik vond het echt een lieve en leuke aflevering. Elaine had echt wel een klik met Victoria, vond ik leuk om te zien. Wel sneu dat ze geen contact meer heeft met haar ouders. Vond de begeleiding van Victoria ook echt raak. Daar had ze echt wat aan. En die tiktok dingen snapte ik ook niet, haha. Ook vond ik het super sterk dat ze meteen in powermodus ging. Zes weken na bevalling meteen weer werk maken van een studie, echt knap.

7 likes

Ze kwam ook echt zo volwassen over voor iemand van 19. Had ik op die leeftijd nog wat van kunnen leren haha

4 likes

Dit is een nieuwe aflevering toch?

Hee ja! Wow wat een stel. Heel timide ofzo?

Edit nee dat is ook niet goed omschreven

En superjong

Echt kinderen nog, vooral die jongen

4 likes

Ja!! En ze hebben allebei zowat dezelfde kleding aan, maakt het nog extra vervreemdende tv ofzo?

3 likes

Wow ik schakel net in. Hoe oud zijn ze? Ze lijken zo jong

1 like

Oh no oh no

Dit kƔn niet goed gaan

Ze lijken opzich wel enigzins normaal /beschaafd

1 like

Lol awkward

Haha wat is deze :joy: Wat een ongemakkelijke toestand

Haha wel leuk jouwe en mijn post onder elkaar :sweat_smile:

Ze zien er idd niet heel…tokkie uit maar vind ze ook niet heel beschaafd zegmaar haha. Vooral heel erg onwetend en heeeeel jong :grimacing:

Haar moeder komt wel lief over, dat is fijn!

2 likes

Volgens mij hebben de bekende moeder en dat meisje nou niet echt direct een klik :sweat_smile:

4 likes

Whaha nee, maar ik zit ff na te denken wie miss wel een leuke match was geweest met de moeder. Maar weet het eigenlijk ook niet. Patty? :stuck_out_tongue:

Ja of Karin Bloemen haha, iemand die haar een beetje uit haar schulp kan trekken

2 likes

Ik vind dat dyantha het wel goed doet eigenlijk!

8 likes