Vier handen op 1 buik

Oh dat vind ik een goede ontwikkeling! Ben benieuwd wie.

2 likes

Beter is het niet weer die walgelijke Levchenko.

4 likes

Ja absoluut! Maar meer mannelijke rolmodellen qua ouderschap :clap::clap:

2 likes

Ik hoop op Sander Lantinga of Jan Versteegh

1 like

Vond het echt een leuke meid. Hoop enorm dat het haar gaat lukken die studie af te maken.

4 likes

Het is toch Özcan Akyol met zijn vrouw

1 like

Oh

1 like

Haha dit meisje hoopte waarschijnlijk op een of andere hippe influencer maar dan staat Heleen van Royen voor je deur :rofl:

3 likes

De vernoeming van de baby was ook bijzonder. “Ja ik wil een letter uit de naam Jan vernoemen in de naam, dus ons kind heet Jayvano”.
Ah oke :woman_facepalming:t3::grimacing::woman_shrugging:
Verder vond ik haar wel heel lief

5 likes

Wel leuk van Heleen dat ze zei dat ze ook niet had verwacht dat ze haar zouden herkennen, lekker nuchter

6 likes

Aw Levi komt echt over als een super lieve moeder🥺 volgens haar insta bio is ze single mom, jammer! vond haar vriend ook heel schattig met de baby

1 like

Vond ik ook ja!
En steeds maar benoemen dat ze zelf de regie MOETEN pakken, het ZELF in de hand hebben etc. En maar weer refereren naar haar eigen psychose etc. Heel belerend tegenover hun. En zeggen: misschien moet je dit ff vragen?? Alsof het domme mensen zijn ofzo.
En ook gelijk die baby "afpakken’’ van dat meisje in het moeder-kindhuis. Doe ff normaal?

Vraag me ook echt af wat ze nou echt gedaan heeft qua hulp? Ze leek er steeds maar wat bij te zijn, maar echt iets gedaan heeft ze niet?

3 likes

Ik vind Heleen ook gewoon niet leuk, niet spontaan, heel autonoom en idd dat mee lokken naar een moeder kind huis.

Wat heeft Heleen nou eigenlijk gedaan?

Kim daarin tegen, wat een warme vrouw :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Dit deed ze wel met de beste bedoelingen om het meisje op haar gemak te laten voelen en te laten zien dat het goed kan komen. Zo koekoek is dat ook weer niet

8 likes

Ik begrijp denk ik niet waarom je dat niet zou mogen vertellen volgens jou?

3 likes

Ik zou het zelf wel prettig vinden om dit te weten. Ik heb de aflevering niet gezien dus ik weet niet op welke manier het is gebracht, maar volgens mij is het een feit dat je in bepaalde omstandigheden meer kans hebt op een postnatale depressie of kraambedpsychose. Het is fijn als iemand deelt dat het kán gebeuren zodat je je daar op kan voorbereiden.

2 likes

We zien ook niet alles van wat er besproken wordt natuurlijk. En de achtergrond van Heleen is natuurlijk interessant voor het programma en waarschijnlijk ook de reden waarom ze haar gematcht hadden aan die meid.

En wat hierboven ook gezegd wordt over dat Heleen die baby bij dat moeder en kind huis meteen heeft afgepakt hahaha. Sorry hoor maar dat is toch heus wel off camera gevraagd of zij die mag vasthouden. Nu lijkt het net of Heleen overal babys uit wiegjes weggrist ofzo.

8 likes

Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt denk ik. Ik vertel ook niet tegen zwangere vriendinnen in geuren en kleuren hoe zwaar ik de bevalling en het herstel van mijn zoontje vond. Ik vind dat een beetje bangmakerij waar die persoon niets aan heeft. De kans dat het anders gaat bij diegene is namelijk veel groter, dan dat precies hetzelfde ook bij haar gebeurt. Beetje ander voorbeeld hoor, maar bedoel je het zo?

3 likes

In de stories van t programma op Insta nu wat vragen die beantwoord worden door Levi. Alleen de filmpjes zijn steeds te lang waardoor telkens het échte antwoord er net niet op staat :sweat_smile::joy:

Haha deze meid had helemaal geen behoefte aan een bevallingscursus! Maar het is zo duidelijk dat Tabitha al van alles had geregeld voor direct hun eerste afspraak :joy: Lekker maatwerk, not. Verplicht op zo’n bal