En ook een maand samen en diezelfde maand bezig met kinderen krijgen
Ja⦠Dan ben je bijna 40 en begin je een relatie met een tiener en wil je binnen een maand een kind met haar terwijl ze zelf nauwelijks volwassen is.
Ik val er nu in. Ik dacht dat dit haar vader was, maar dit is DE vader? (Scene in ziekenhuis)
En ze roken allebei?!
Ik vind de rol van Eus tot nu toe nog niet echt veel toevoegen ![]()
Ook megastom om een kast in elkaar te moeten zetten terwijl er 3 mensen toekijken trouwens
Nou idd , laat eus ernaast ook gewoon een kastje in elkaar zetten
Wat erg dit.
Die meid kan ik trouwens echt niet verstaan
Na 7 dagen gaat hij eens de eerste luier verschonen?? Ik heb echt een mening over deze gast
Maar verder lijken ze wel echt gelukkig met elkaar en het huis ziet er ook goed verzorgd uit. Alles is er voor de baby. Er is een inkomen en die meid lijkt mij wel een doorzetter. Ze zijn wel makkelijk qua veranderen want ze stoppen ook met roken.
Nou het was toch minder erg dan aanvankelijk gedacht
Ze zei het niet met zoveel woorden, maar het kwam er aan het einde wel op neer dat ze niet in die ijssalon ging werken, omdat ze overdag bij haar kind wilde zijn. Dus zo erg doorzetten zat er nou ook weer niet bij. Terwijl ik haar wel best natuurlijk over vond komen toen ze proefdraaide.
Ze ging toch wel in de ijssalon werken, alleen dan in de namiddag/ avonden?
Ik vond Eus er steeds zo ongemakkelijk bij staan. Ook dat hij tegen die vader zei eehm ja wat wil je gaan doen, zullen we wat gaan doen? En dat ze dan maar naar de oma lopen
Dat zei ze niet zo. Ik hoop het voor haar van wel, maar het kwam op mij over alsof ze de boel had afgeblazen omdat het een lunchroom is en ze overdag thuis wilde zijn.
Hoe dan ook, ik vond de aflevering behoorlijk disturbing. Je weet nu al dat de kansen van dit kind weer lang niet zijn wat je hem zou gunnen. Echt een simpele ziel die vader ook, met zijn āik vind alles goedā aka āik vind opvoeden teveel moeiteā.
Ja normaal is hij al ongemakkelijk maar het leek nu nog erger. Met die luier was ook te grappig. Hij zei het ook zo droog ![]()
Ze zei letterlijk alleen dat ze overdag liever thuis wilde zijn bij haar zoon en sāavonds lekker wil gaan werken. Ook vertelt ze dat ze het leuk vond en ernaar uitkijkt om wat voor haarzelf te hebben dus volgens mij trek je het helemaal uit zān verband.
Edit: ze werkt gewoon in de ijssalon zie ik op haar instagram.
good for herā:raised_hands:
Ik kijk deze nu en denk echt: ze kent je een paar weken tuurlijk gaat ze niet de diepte in, dat ga je zelf immers ook niet.
En het was de ijssalon van mister Nagelkerke van Een Huis Vol! heel leuk!
Ik kijk hem nu terug, oeeiii alarmbellen na 2 minuten al!
Karin was zelfs op de uitvaart geweest vertelde ze. Denk dat dat ook wel een vrouw is die na zoān programma nog heel betrokken is en blijft als je dat wilt. Lijkt me ook echt een hele fijne vrouw
Ik was vandaag in het ziekenhuis en isa hoes was daar voor de bevalling van een vier handen handen op een buik meisje. Binnenkort nieuw seizoen dusā:partying_face:
. (ze vertelde het tegen iemand aan de telefoon en ik hoorde het toevallig, niet dat ik haar liep te stalken.)