Vier handen op 1 buik

Wat knap toch, zo’n bevalling. Leuke meid.

4 likes

Pff wat een verschrikking!

Wat een scheeeetje! Echt een leuke aflevering. Tabitha wil wel echt de diepte in

Pff steeds die diepere lagen opzoeken, nu ook weer die bokscoaches die even trauma’s oprakelen alsof het niks is. Vind dat toch altijd problematisch in zo’n setting. Conclusies worden veel te snel getrokken op basis van een paar zinnen

10 likes

Vreselijk ook die stem die die vrouw opzet, ik zou ook gillend willen wegrennen

1 like

Gewoon die vrouw een pets geven :stuck_out_tongue:

3 likes

Tjeee bijna 20 jaar leeftijdsverschil en een meisje van 19… En na een maand zwanger.

Dat spoor ook vlak langs het huis, lijkt me doodeng (helemaal met kindjes)

2 likes

Zo hey, alle alarmbellen gaan hier wel bij af…

3 likes

Nee inderdaad, maar de kinderen van hem lopen daar ook rond nu…

1 like

En ook een maand samen en diezelfde maand bezig met kinderen krijgen

Ja… Dan ben je bijna 40 en begin je een relatie met een tiener en wil je binnen een maand een kind met haar terwijl ze zelf nauwelijks volwassen is.

3 likes

Ik val er nu in. Ik dacht dat dit haar vader was, maar dit is DE vader? (Scene in ziekenhuis)
En ze roken allebei?!

2 likes

Ik vind de rol van Eus tot nu toe nog niet echt veel toevoegen :smiling_face_with_tear:

Ook megastom om een kast in elkaar te moeten zetten terwijl er 3 mensen toekijken trouwens

7 likes

Nou idd , laat eus ernaast ook gewoon een kastje in elkaar zetten

2 likes

Wat erg dit.
Die meid kan ik trouwens echt niet verstaan

2 likes

Na 7 dagen gaat hij eens de eerste luier verschonen?? Ik heb echt een mening over deze gast

4 likes

Maar verder lijken ze wel echt gelukkig met elkaar en het huis ziet er ook goed verzorgd uit. Alles is er voor de baby. Er is een inkomen en die meid lijkt mij wel een doorzetter. Ze zijn wel makkelijk qua veranderen want ze stoppen ook met roken.

9 likes

Nou het was toch minder erg dan aanvankelijk gedacht

Ze zei het niet met zoveel woorden, maar het kwam er aan het einde wel op neer dat ze niet in die ijssalon ging werken, omdat ze overdag bij haar kind wilde zijn. Dus zo erg doorzetten zat er nou ook weer niet bij. Terwijl ik haar wel best natuurlijk over vond komen toen ze proefdraaide.

4 likes