Vier handen op 1 buik

Jaa al je baby troep klaarzetten daar, box in dd woonkamer etc en dan moet je terwijl je al kan gaan bevallen ineens pleiten

Schrok er ook zo van dat ze een paar maanden in een auto gewoond heeft :scream:

3 likes

Tuurlijk komt dat voort uit mentale problemen. Dat wordt ook steeds wel verteld in snippers, zoals in het liedje. En dat de situatie niet ideaal is komt aan het begin meermaals aan bod. Je ziet dit seizoen ook de hulpverleners niet, maar het is overduidelijk dat de meesten onder nauwe begeleiding staan omdat het veel vrij broze situaties zijn.

Het is ook pijnlijk naĆÆef om als het thuis eerder al niet ging (ze was niet voor niks dakloos, dat hoort niet op die leeftijd) te denken dat het met een kind en inwonende partner ineens soepel zal gaan, in plaats van dat dat juist een extra stressor is. Vond het superfijn om te zien dat er direct een passende plek was in de maatschappelijke opvang.

7 likes

Ik merk dat ik dat allemaal niet opgemerkt heb, ik doe altijd nog iets anders tegelijkertijd. Kan niet zo goed opletten als ik dacht. Fijn dat er dus wel extra hulp is!

2 likes

Zijn vaak ook subtiele momenten hoor. Ze hebben ze het steeds heel kort even over dakloosheid, ruzies thuis, uithuisplaatsingen, begeleid wonen. Duidelijke keuze om er dit jaar weinig aandacht aan te besteden.

4 likes

Ja wel netjes want vorige seizoenen was ook wel veel van die ellende, waar we ze op hun meest kwetsbaar zagen steeds. Nu ligt de nadruk meer op het zelfredzame en wat er wel goed gaat.

6 likes

Nilay en Estelle klikken niet echt he :joy: Dan neemt ze dat arme kind mee naar zo’n vreselijke coachingssessie ā€˜kijk maar in de spiegel en zeg wat je mooi vindt aan jezelf!!1!!’ en dat je on the spot complimenten moet gaan uitdelen aan iedereen. Altijd al erg maar helemaal als je 18 bent

3 likes

Hoe vaak heeft zij ook gevraagd of die baby al doorslaapt :joy:

Ook dat je zo’n programma gaat doen en dat 2 maanden naar het buitenland gaat rond de bevalling. En dan moet het arme kind blij zijn met een bokssessie terwijl ze haar leven lang bokst.

Echt het contrast met Channah die een gratis trouwjurk fikst

10 likes

Ik vind haar juist wel matchen en ook wel lief voor haar. Dat boksen past toch juist heel goed bij haar bokservaring?

1 like

Hahahaha die buurvrouw van daisy praat echt als die boerinnetjes uit Zaai

2 likes

Ik zie dat Channah haar tienermoeder en gezin uitgenodigd heeft voor kerst bij haar thuis zo lief!

15 likes