Bizar dat ze pas 3 dagen later de vader heeft laten weten van de geboorte
Nee dat kan zeker niet. Hij wordt ook vader. Maar ik vond Bobbi best wel onaardig overkomen.
Meer forummers die het nieuwe seizoen kijken?
Ik wist niet dat er een nieuw seizoen was. Ik ga direct kijken
Leuk persoon is Vonneke Bonneke!
Ja hè! Kende haar niet. Maar heel leuk dat zij hun ook had uitgenodigd op een verjaardag. Maar oh mijn god die moeder/oma ![]()
Ik ben nu de afleveringen een beetje aan het kijken en ik kijk die van 24 september, maar die aanstaande vader zit mij gewoon niet helemaal lekker. Het voelt allemaal heel controlerend maar dan verhuld als betrokkenheid bij de zwangerschap en het kind. Ik hoop echt dat mijn alarm gewoon te scherp afgesteld is.
Volgens mij ben je er inmiddels achter dat je alarm prima werkt, toch? ![]()
Ik zit dit nu te kijken maar wat is Channah lief zeg! Tot savonds laat helpen met een spoed verhuizing van haar tienermoeder, zonder dat het een draaidag was oid. Mega lief!
Die stacey van 20, zwanger van dr tweede kind, andere kerel… Zij en haar vriend werken allebei niet. Ik vind daar toch wel wat van haha
Zij is ontslagen omdat ze zwanger is en heeft nu bekkenpijn, terwijl ze wel graag wil werken want dan verdient ze meer. Hij mag tijdelijk geen lichamelijk werk doen. Vind heel veel van al deze koppels (of eigenlijk vooral van de casting), maar de uitleg is hier best duidelijk toch?
Vind dat Channah er echt met kop en schouders bovenuit steekt. Praktische hulp, niet zo belerend en dat liedje🥹
Nu nodigt channah haar bij haar thuis uit, gaat voor haar koken… echt zo lief
@Shaaar je hebt gelijk!
Ik wil Pepijn Lanen altijd al als mijn vent, maar hierdoor alleen maar meer. Coco is ook zo leuk
Zij is zo goed voor die meiden! Al ben ik dit seizoen ook wel fan van Coco en Pepijn.
Die moeder van Nomy… ![]()