Ik vond het ook een beetje saai. Het blijft ook vrij oppervlakkig allemaal. Ik vond die opa ook wel heel lief inderdaad.
Ik kan me ook wel voorstellen dat dit voor Kim en sowieso als makers moeilijk was. Beetje het lastige van dit programma, als je met zoân meisje de diepte in gaat moet je eigenlijk ook gaan bemoeien en dat is als bnâer in een tv programma eigenlijk gewoon niet je positie. Want dat het allemaal geen koek en ei is daar thuis ziet iedereen. Vond de activiteiten (muziek maken, beetje boodschappen doen, een fotoshoot) ook heel passend bij zoân programma. Al die ellende van dit soort meisjes hoort gewoon niet op tv.
Edit: Die tweede aflevering, hoe geschrokken dat meisje zegt dat ze geen fruit eet bij de abrikoos
Wat een leuk lief meisje is Selena en zo enthousiast over dingen, leuke aflevering
Was ook positief verrast, vriend ziet er heftig uit maar is volgens mij heel zorgzaam voor haar.
Ik ga stuk om die nieuwe meid âik wil dat ze met beide culturen opgroeit, dus dat ze stamppot eet maar ook Turkse pizzaâ
Haha, daar moest ik gisteren ook om lachen.
Wel echt een lieve meid!
Ik vind het wel bijzonder dat ze zo slecht is geĂŻnformeerd over thuis en ziekenhuis bevallen. Normaal krijg je toch die informatie van je verloskundige?
Inderdaad. En wat een puber ook nogâŚ
Dan tref je wel echt net de verkeerde want de voorgaande afleveringen waren niet zo.
Ik kwam niet meer bij toen die longarts langs kwam en de volgende woorden uit dr mond kwamen; wat woon je hier leuk
wie de fack is romano?! ik kon niet meer
Pfoe, wat een kind is dit nog zegâŚ
Bizar dat ze pas 3 dagen later de vader heeft laten weten van de geboorte
Nee dat kan zeker niet. Hij wordt ook vader. Maar ik vond Bobbi best wel onaardig overkomen.
Meer forummers die het nieuwe seizoen kijken?
Ik wist niet dat er een nieuw seizoen was. Ik ga direct kijken
Leuk persoon is Vonneke Bonneke!
Ja hè! Kende haar niet. Maar heel leuk dat zij hun ook had uitgenodigd op een verjaardag. Maar oh mijn god die moeder/oma
Ik ben nu de afleveringen een beetje aan het kijken en ik kijk die van 24 september, maar die aanstaande vader zit mij gewoon niet helemaal lekker. Het voelt allemaal heel controlerend maar dan verhuld als betrokkenheid bij de zwangerschap en het kind. Ik hoop echt dat mijn alarm gewoon te scherp afgesteld is.
Volgens mij ben je er inmiddels achter dat je alarm prima werkt, toch?