Vijfde wiel aan de wagen acties

In het kader van Ongemakkelijke momenten verdient dit wel een eigen topic vind ik. Denk dat we hier vast allemaal wel ervaring mee hebben gehad en dat er vast lekkere cringy momenten zijn te vinden in mooie verhalen.

man bijt hond stem
Dus vertel: wanneer was jij het vijfde wiel aan de wagen en hoe ongemakkelijk was het?

1 like

Ik ging met mn beste vriendin en haar vriend mee naar de film
En ik zat in het midden

107 likes

Aantal jaar geleden zat ik met een vriendin op een terras. Daar werkte een jongen waar zij heel hard op geilde. Hij overduidelijk ook op haar. Nu zaten ze de hele middag over en weer te flirten en ik zat er maar een beetje awkward bij want overduidelijk zat zij daar alleen maar voor hem. Op een gegeven moment zat hij tijdens zijn pauze bij ons aan tafel en gaf hij ons een gratis bittergarnituur. Zij ging toen even naar de wc en toen zei ik iets tegen hem van “wat chill dit love gratis eten” en toen zei hij “dit is alleen omdat je met haar bent hoor ik had jou dit nooit gratis gegeven” ok

Ohja en een andere x (die heb ik hier weleens gepost geloof ik) was ik met m’n beste vriendin uit en zij had een fokking lang gesprek met een gast die overduidelijk op haar geilde en op een gegeven moment wilde ik me in het gesprek mengen (want had even niks anders te doen en stond er anders maar ongemakkelijk bij) en toen zei hij iets van “wat praat jij? Ik heb jou toch niks gevraagd ik praat met haar” hahaha omg :neutral_face:

74 likes

Ik ben zo vaak per ongeluk onderdeel geweest van dates, echt tering. Vooral als je backpackt ga je soms met een groep iets doen en dan ontstaat er iets tussen twee mensen en dan moet je heel ongemakkelijk met z’n drieĂ«n nog verder reizen.

Ik zat een keer in de taxi, we waren naar een riviertje en gingen terug, ik en twee mensen die elkaar gedurende de dag elkaar helemaal hadden gevonden. In die taxi zaten allemaal al locals, wij superkrap op de achterbank. Moest dat meisje op schoot bij die jongen, ik ernaast. Beginnen ze echt te droogneuken alles, echt fakka.

Lange lange 40 minuten, zat ook in het midden dus kon niet zo uit het raam gaan kijken of iets. Ik zat echt in hun seksuele aura joh, maakte ik oogcontact met de chauffeur, die me zo aankeek.
afbeelding

Echt wist niet zo snel ik die taxi uitmoest. Echt fuck naast mensen zitten als ze elkaar helemaal opgeilen en je kan niet weg. Dat je eigenlijk tegen je wil onderdeel wordt van hun voorspel. Echt no.

115 likes

Ik was een keer met een vriendin bij haar scharrel aan het chillen na het uitgaan. Toen waren we alle drie in slaap gevallen. Ik lag op de bank en zijn bed stond naast de bank werd ik wakker waren ze aan het seksen.

37 likes

Oh en ik bedenk me ineens dat ik ooit ben gaan kamperen (:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:) en we hadden dus een mega tent met zn vijven, en er was 1 stel bij. Waren vijf nachten en werd elke nacht wakker van dat stel dat lag te wippen. Goor goor goor

13 likes

Oh jezus wat goor :cry:

3 likes

Haha mijn god deze verhalen :worried:

1 like

Een vriendin van mij had seks terwijl een andere vriendin en ik in dezelfde kamer waren. We zijn de kamer uitgestormd natuurlijk, maar toen zaten we bij een onbekende jongen thuis aan de keukentafel terwijl zijn moeder thuiskwam. SĂșper ongemakkelijk. Vervolgens werd ik opgebeld door haar zus omdat ze niet te bereiken was. Haar zus mocht niks weten dus ik verzon een smoesje en zei dat we in de stad waren. Zus vroeg waarom het zo stil was en ik zei dat we in een lampenwinkel waren. Ben nog steeds trots op hoe snel ik dat heb bedacht toen.

Het is trouwens nog steeds een vriendin ondanks dat ik het tyfusgoor vond haha. De derde vriendin heeft het contact verbroken omdat ze zelf graag een relatie wilde en het niet fijn vond om te zien dat anderen wel een vriend of vriendin hadden

12 likes

Ik ging naar een meerdaags festival met een vriendin en haar vriend. Er gingen nog wat andere mensen die niet per se mijn vrienden waren maar ik wel vaag kende via haar.
Nu begon het er al mee dat die vriendin en haar vriend per se op een bepaalde camping wilden gaan staan en dat was een andere dan waar de rest stond.

Zij hadden met zn tweeen een tent en ik een eigen. In eerste instantie vond het ik prima om met hen ergens anders te gaan staan, want ik kende die rest toch niet echt (en ik ben echt socially awkward) en ik had daarvoor al veel vaker dingen met haar en haar vriend gedaan. Dat ging heel goed met zn 3en, ze waren nooit plakkerig aan elkaar dus ik voelde me nooit buiten gesloten.

Nou je raadt het al, nu waren ze uiteraard het hele weekend als klef en bef aan elkaar geplakt en voelde ik me zo nutteloos. Ik ben wel deels met die andere mensen opgetrokken, maar daar had ik ook niet echt een klik mee. Wat een drama was dat haha. Wel echt jaaaaren geleden en heb al heel lang geen contact meer met haar. Was ook meer zo’n uitgaansvriendin waarvan je ook altijd wist dat je de hele avond op jezelf aangewezen was omdat zij alleen maar met kerels aan het praten was.

4 likes

Hahahahah sorry ik moet hier hardop om lachen. Kan me goed voorstellen hoe vreselijk het is, maar ik had graag jullie hoofden gezien op dat moment.

1 like

Hahaha een lampenwinkel, geniaal :rofl:

3 likes

Ik had dit verhaal verdrongen, maar het past hier wel goed. Ik was jaren geleden met een vriendin aan het winkelen. Tegen het einde van de dag kwam haar vriend erbij en hij vroeg of ik het erg vond om even met hem en vriendin mee te gaan naar een winkel. Geen probleem natuurlijk. Tot we in de winkel waren. Het was een zaakje waar je seksspeeltjes verkochten. Ik was echt in shock (was 14 oke). Ergste was dat die vriendin ook nog aan mij vroeg welke optie ze moest kiezen. Ik voel gewoon weer de ongemakkelijkheid als ik eraan denk.

14 likes

Ik sliep een keer bij een vriendin in bed, werd wakker toen ze onder de dekens aan het ‘stoeien’ was met haar scharrel. Het kietelen ging over in vingeren en ik lag daar net te doen of ik sliep want was awkward en 15 ofzo. Hij ontkent het nog steeds, zij niet, dus ik weet niet helemaal waarom hij verwacht dat ik zijn kant van het verhaal geloof hahahah

15 likes

Zo’n “seks-in-het-bijzijn-van-derden”-verhaal heb ik ook helaas.

Toen ik 18 was gingen een vriendin en ik op vakantie met een tent. Blijkbaar vond zij het een goed idee om ook haar toenmalige vriend voor een nachtje uit te nodigen, wat ik op zich niet zo erg vond, ware het dat ons tentje al behoorlijk krap was en bovendien ook snikheet. Maar oke, het was best gezellig totdat ik midden in de nacht wakker werd van een of ander klef en ketsend geluid naast me. In eerste instantie had ik met mijn brakke hoofd weinig door totdat ik gewoon letterlijk hun bewegingen VOELDE omdat die kerel mijn been ook half mee aan het berijden was. Toen ik dat terugtrok draaide die vriendin zich naar me toe, tikte me aan (waarop ik geen reactie gaf want ik cringede al te hard) en zei vervolgens tegen haar vriend “neuh niks aan de hand, die slaapt hoor, doe maar verder”. Vervolgens wilden ze dus echt verder gaan, maar ben ik als een soort van wannabe zombie opgesprongen, tent opengeritst, naar de wc gegaan en toen ik terugkwam lagen ze beiden stijf als een plank, netjes met de handen boven de slaapzak alsof er nooit iets was gebeurd :expressionless:

69 likes

‘Foefelen’ klinkt nog redelijk onschuldig, of is dat gewoon Vlaams voor keihard ketsen?

19 likes

Nu ik dit lees ben ik echt bang dat mensen de stiekeme seks tussen mijn vriend en mij hebben meegekregen.

Mijn meest traumatische vijfde-wiel-aan-de-wagenervaring dateert gelukkig uit mijn prehistorie, toen ik als twaalfjarige als meeging met een vriendin naar een feestje van haar scoutingvrienden. Iedereen was een heel stuk ouder dan wij, ik kende niemand, had het niet naar mijn zin en bleef de hele tijd aan haar geplakt, tot ik tijdens het chillen op de bank de vinger van de jongen die ze leuk vond onder mijn neus geschoven kreeg en hij enthousiast “Ruik eens! :stuck_out_tongue::grinning::wink:” zei. Had hij haar dus zitten vingeren terwijl we met en drietjes op de bank zaten. :worried:

45 likes

I have no words

56 likes

Ik was een tijdje geleden uit met een vriendin en zij had daar gezoend met een jongen. Haar broertje zou ons ‘s nachts komen ophalen maar toen we wilden vertrekken wilde die jongen waarmee ze gezoend had nog wel even meelopen.

Nu was het station waar haar broertje ons zou ophalen sowieso al tien minuten lopen en met de minuut begon ik me meer het 5e wiel te voelen. Ik, die geen cockblocker wilde zijn, probeerde meerdere tactieken uit waardoor zij vrij spel kregen. Maar ik maakte de situatie zelf alleen maar ongemakkelijker. Zo heb ik geprobeerd heeeel traag te gaan lopen in combinatie met sloom mijn veters strikken in de hoop dat ze begrepen dat ze dan even alleen konden zijn als ze normaal tempo doorliepen. Het tegenovergestelde gebeurde en ze wachtten op me. Uit wanhoop nog een soort snelwandel-actie uitgehaald, ook zonder al te veel succes (“Je maakt het alleen maar erger!”)

Op de afgesproken plek aangekomen bleek dat we nog 15 min hadden voordat haar broertje zou komen. Error in mijn hoofd want ik was nog steeds vastberaden hen de ruimte te geven. We waren op een station met een rond bankje. Nou zij gingen zitten en toen grapten zij al van goh wat doe je nog hier?? Maar ik zal al naast ze op dat bankje dus ik besloot toen hupsend op dat bankje richting de andere kant zodat we tegenover elkaar zouden zitten.

Mijn vriendin was er onderhand wel klaar mee dus die zei “Nee!! Niet ver genoeg” waardoor ik uiteindelijk zowat naar de andere kant van het station ben gelopen om een beschut plekje te zoeken waardoor ze me niet meer zagen. Dus ja ze hebben hun ding nog kunnen doen maar oh oh

18 likes