Vijfde wiel aan de wagen acties

Ben ik de enige die dit een nogal onvriendelijke reactie van je vriendin vindt? Wat had je dan moeten doen, in je eentje naar huis lopen?

51 likes

ā€˜Niet ver genoegā€™ o God. Ik moest wel lachen maar wauw hoe rude

2 likes

Nog maar 37 posts in dit topic en mijn bek is al minstens tien keer opengevallen door alle asociale acties.

71 likes

LOVE deze video

6 likes

Ja het kwam er ook wel bot uit maar van haar kan ik het wel hebben, dat scheelt. Hebben er laterna nog om gelachen. Maakte het alleen niet minder ongemakkelijk op dat moment :joy:

Bij deze dan, stond bij de koffieautomaat na de kerstvakantie en er kwam een collega aan die ik niet kende maar die de andere mensen daar blijkbaar wel kende. Ging hij iedereen een hand geven ā€˜gelukkig nieuwjaar etcā€™ dus ik stak mijn hand ook uit aan het einde van het rijtje maar toen liep hij weg.

43 likes

Ik had een goede vriendin die opeens aan re-enactment deed. Op haar volgende verjaardag waren er alleen nieuwe vrienden uit allerlei leeftijdscategorieĆ«n die ook aan re-enactment deden. En ik dusā€¦ We zaten in een kring en het ging echt alleen maar over re-enactment. Daarna is het contact verwaterd.

Ben blij dat ik geen andere situatie kan bedenken dan deze. Wat jullie allemaal meegemaakt hebbenā€¦ :flushed:

4 likes

Ja klopt, ze is inmiddels met iemand samen dus ik denk dat ze nu misschien wel weer vrienden maakt? Ze was in platonische relaties ook heel jaloers trouwens dus geen idee of dat lekker gaat haha

Ik weet niet echt of dit telt, maar ik was weleens overduidelijk uitgenodigd op de verjaardag van een klasgenoot, omdat ze ook een vriendin van mij had uitgenodigd en het vast lullig voor mij vond ofzo :joy:. Want ik was overduidelijk niet cool, en zij was best wel alto en wel cool. Nu kon die vriendin van mij niet, en besloot ikā€¦god weet waaromā€¦alleen te gaan. Ik kan me niet meer zo goed herinneren hoe die dag ging, maar wat ik wel weet, is dat ik roze ballerina schoenen aan had, met een matchende roze tas, jas en shirt. Toen de klasgenoten die ze had uitgenodigd allemaal weg waren (behalve ik dan, want ik was op mijn moeder aan het wachten), kwamen al haar ECHTE vrienden, en dat waren dus allemaal gothics en altoā€™s en skaters etc. En toen zat ik daar met mijn belabberde social skills tussen, met mijn fucking roze ballerinaā€™s en roze tas en shit hahahahahahaha ik vergeet dat moment NOOIT meer wat awkward was dat zeg, man man man :cry: Ik wist ook totaal niet wat ik tegen ze moest zeggen dus toen negeerden ze me maar terwijl ik daar maar een beetje in het hoekje zat hahahaha. Ik sprong ook echt op van opluchting toen mijn moeder me kwam ophalen haha. Ohh ja en toen ik die vriendin op belde en haar dit vertelde hield ze gewoon niet op met mij uit te lachen aan de telefoon hahaha

39 likes

Ik was ooit uitgenodigd voor de verjaardag van mā€™n toenmalige beste vriendin (was denk ik in de vierde klas o.i.d.), maar dit was nog niet de vriendinnenverjaardag maar echt met haar gezin en oma e.d. Nu had ze in die periode een vriend en toen besloot ze alleen met hem boven te gaan zitten en zat ik dus allĆ©Ć©n op zoā€™n typische kringverjaardag, tussen al haar familieleden? Heb me zelden zo ongemakkelijk gevoeld, sjongejonge

50 likes

Nee nog, vind het wel een kut actie van je vriendin. Lekker ongemakkelijk ook

Ik had ook een keer dat een random meisje tegen twee vriendinnen van mij begon te praten, en dat ging heel amicaal, en ik stond er echt maar zoā€™n beetje bij van:ā€™ Ehmā€¦ wat is ditā€™ . Toen zat ze tegen die vriendinnen van mij helemaal te zeggen hoe mooi ze wel niet waren en hoe stylish etc. Vervolgens kijkt dat mens naar mijā€¦ en zegt ze:ā€™ Wat doe jij hier eigenlijk tussen. Waarom zijn jullie bevriend met haar?ā€™. Wat een fucking gemeen kutwijf was dat zeg hahaha. :joy:

4 likes

Ik verwijs je hiervoor graag door naar het ā€˜onnodige kutopmerkingenā€™ topic. Want wĆ”t een kutopmerking.

8 likes

In mijn rebelse periode ging ik met een vriendin een avondje naar een huisje feest van haar ex. Eindstand bleven we daar slapen in zijn bed, hij was nog aan het feesten. Maar ik ging nog een beetje te hard om in slaap te komen. Dus die jongen komt binnen en hun beginnen een beetje te zoenen en uiteindelijk meer. Ik lag daar maar een beetje te bedenken of het genanter zou zijn om in me string en bh door de feestende mensen te gaan lopen om me tas te zoeken of te blijven liggen. Dus ineens zegt die jongen kom we gaan naar boven want ik wil het hard doen. Dus ik helemaal opgelucht zegt me vriendin: neee nee Coco vind dit echt niet erg. Maar ik durfde niets te zeggen want ik deed heel de tijd of ik sliep. Dus ik hun een beetje discuseren dus mijn vriendin zegt ineens ja eigenlijk is dit wel heel zielig. Dus die jongen staat op en zij probeert me wakker te schudden en vraagt bloedserieus: wij gaan boven neuken, doe je mee? Maar ik was zo vaag dat er echt een minuut stilte viel en ik gewoon niet snapte waar ze op doelde. Toen ik hem snapte stotterde ik dat ik nog maagd was, maar dit zou een leuke eerste ervaring zijn volgens haar. Ik heb me snel op me zij gedraaid en gedaan of ik sliep.

32 likes

Echt heh! Ik snap nu nog steeds niet wat dat kind bezielde, maar ja middelbare scholieren zijn gewoon onnodig gemeen haha

Hahha why? Was echt een trauma voor mij :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ja ik snap ook echt niet waarom ze dat deed :joy: Maar goed dat heb ik eigenlijk bij alle reacties op dit topic, zo lullig allemaal.

1 like

Ja en dan was ik de scheidsrechter. Maar dat is dus tricky want je (ex-)BFF kun je natuurlijk geen ongelijk geven dan. Al had ze dat vaak wel. Konden ruzie maken die tweeā€¦

Een ruzie kan nog gewoon ontstaan zonder dat je het wil, maar klef doen is zoā€™n bewuste keuze, ik vind dat echt reteasociaal.

2 likes

Ik liep gisteren met een collega en rondje, komt ze een oude bekende tegen waar ze echt 10 minuten mee ging praten. En ik stond er maar een beetje ongemakkelijk bijā€¦ Volgende keer loop ik maar gewoon door denk ik.

3 likes