Ooooh dit is mijn favoriete topic. Lig helemaal krom om jullie verhalen.
Tijd om de mijne te delen. Probeer het al jaren te verdringen want ik cringe elke keer als ik eraan denk.
In de vierde klas van de middelbare school (long time ago) had ik een goede vriendin waar ik bijna elke dag mee ging chillen. Zij was echt megaknap en kreeg altijd heel veel aandacht van jongens. Vaak als ik met haar chillde zei ze opeens dat ze met een jongen had afgesproken en of ik het goed vond als die even langskwam. Vond ik altijd prima, want hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Op een gegeven moment werd het wel awkward omdat ik merkte dat die jongens telkens dachten: ânee hĂ©, is zij er ook wéér bij.â Had ik toen wat van gezegd tegen haar, want ik wilde soms ook alleen met haar afspreken en niet als vijfde wiel bij een soort date zitten. Snapte zij wel en daarna gebeurde het niet meer.
Een paar weken later had ze een jongen ontmoet die ze graag aan mij wilde voorstellen. Prima. Zij had een tweepersoonsbed en we zaten met zân drieĂ«n in bed film te kijken. Na een paar minuten waren zij aan het zoenen, vond ik al best ongemakkelijk, maar ik deed net of ik het niet door had en bleef gewoon popcorn in mân mik proppen en film kijken. Een paar minuten later hoorde ik een soort âgesopâ en zag ik iets onder deken bewegen. Ik was toentertijd zo groen als gras en had niet direct door dat zij handstuff bij hem aan het doen was. Het kwartje viel pas toen ze vroeg: âeeeuhh, wil je naar de gang lopen, dan kan ik het even afmakenâ. Omdat ik me geen houding wist te geven, deed ik wat ze vroeg. Na een paar minuten hoorde ik licht gekreun en daarna mocht ik weer binnen komen. Zodra ik die deur open deed lag die kerel helemaal tevreden naar me te grijzen. Ik verzon toen dat mân moeder had gebeld en dat ik naar huis moest.
Dit heeft ze me later nog een paar keer geflikt, ook met andere jongens. Een keer heb ik de fout gemaakt om naar beneden gegaan zodat ik dat gekreun niet hoefde te horen. Zat haar moeder op de bank die vroeg wat ik beneden kwam doen. Ik heb haar toen genegeerd en vervolgens 10 minuten lang in doodse stilte naast haar op de bank gezeten.
Ik heb haar wel diverse keren verteld dat ik het echt niet cool vond, maar daar trok zij zich vrij weinig van aan. Onze vriendschap hing hierna wel aan een zijden draadje. Needless to say dat die echt over was toen zij vreemdging met mijn toenmalige vriend.
Edit: sorry, dit is echt een héél lang verhaal geworden