Vijfde wiel aan de wagen acties

Hahaha ja precies dat

1 like

Toen ik jonger was ging ik met toenmalige vriendinnen een keer uit. Terwijl zij 2 dan op jongensjacht gingen, stond ik daar maar wat want we gingen nooit ergens heen waar de muziek leuk was om te dansen en ze waren altijd meteen weg. Zo stom. Hun 2 waren ook heel close, dus ja, uk ging daarna nooit meer met hun uit. Vonden ze gek en ze dachten dat ik noooooit uit ging. Ja, niet met hun :woman_shrugging:.

Oh en 1 van hun was jarig en de ander had een lied ingestudeerd en dat zong ze dan. Was echt zo’n cringy moment. Ben iig geen vrienden meer met hun xD

1 like

Ok laatste: derde wiel zijn is verschrikkelijk met een klef stel, maar ook met een totaal niet klef stel. Ik was bevriend met een stelletje, zij waren echt al 5 jaar samen. Ging altijd prima. Nooit derde wiel gevoeld.

Trouwens, nee, dat is niet waar. Zij had net haar tepels laten piercen samen met mij. Haar vriend kwam daarna thuis en hij geilde daar mega hard op. Later op de avond waren ze een beetje teut, en hij begon de hele tijd over die piercings. ‘Oeh, ze zijn wel de hele tijd hard hè! Oh, voel je dit nu? Oh, voelt dit lekker?’ Cooooontinu. Was ik echt te nuchter voor, ben naar huis gegaan.

Maar anyway, meestal waren ze niet zo klef en was het heel gezellig met zn 3en. Gingen toen met zn 3 naar Walibi, maar ze hebben daar de hele dag slaande ruzie gehad. Schreeuwen naar elkaar. Zat ik daar met mn zakkie Churros met een schreeuwend koppel naast me. Iedereen keek ons aan, ik schaamde me zo. Later echt nog een uur een soort interventie gedaan in de rij van de Goliath. Mensen om ons een zullen ook wel raar gedacht hebben. Was echt een vet leuke dag. Not.

11 likes

Nu echt laatste, want moet werken. Maar er blijven maar dingen oppoppen, haha.

Heb ooit als derde wiel het stel voor schut gezet. Vaak zat denk ik, maar een keer spande de kroon. Ik was 13 en zat in mijn welbekende emofase. Was met mijn ouders op vakantie op een cruiseschip, en gingen samen uit eten in het restaurantje. En wat trek je dan aan als recalcitrante puber in emofase? Juist, mijn allermooiste Bullet for my Valentine shirt mét weerwolf en bloedspetters. Mijn ouders schaamde zich voor mij, en ik voor hun. Dus ik zat er een beetje bij aan die tafel met een Skullcandy (jaja, ik had echt alle emo musthaves) op mijn hoofd. Werden door iedereen aangekeken. Was ook een mega gezellige avond. Daarna besloten mijn ouders mij niet meer mee te nemen op vakantie :’)

Dit verhaal moet ik nog steeds regelmatig aanhoren, gelukkig kunnen we er nu heel hard om lachen.

10 likes

Huh, haha. Je ging wijnen, was aangeschoten, maar je drinkt geen alcohol?
Je kan overigens ook je eerste post aanpassen, en daar de verhalen bij zetten.

8 likes

Ja, ik ben een tijdje daarna gestopt met alcohol drinken en drugs gebruiken (iets met een leverprobleem, kan ik wel weer van genezen gelukkig). Edit: leverprobleem komt overigens niet door alcohol of drugs hoor, haha. Ik drink nu al een paar maanden niet meer, bevalt eigenlijk best prima.

En dank voor de edit tip :wink:

3 likes

Ik snap dit niet haha, alsof het meer moeite kost om fris in te schenken?? :woman_shrugging:

3 likes