omg hahaha ik heb dit topic net teruggelezen, wat een pijnlijke situaties allemaal zeg. vooral die meiden die hun vriendinnen niet meer zien staan als er een jongen in het spel is, walgelijke types vind ik dat altijd.
ik heb ook zoān verhaal dus even een topic revive: ik ben als 15-jarige wel eens met een vriendin mee naar een hockeyfeest gegaan. ik kende er niemand en ze had mij ook expres niet gezegd dat de jongen die ze op dat moment leuk vond er zou zijn. dan was ik niet meegegaan, omdat zij altijd heel erg obsessief met jongens bezig was en hen dan ook altijd boven haar vriendinnen koos. dus ik was meegegaan, en toen heeft ze letterlijk de hele avond, urenlang, met die jongen zitten zoenen op een bankje waar ik naast stond. en ik kon ook niet naar huis want haar ouders zouden ons ophalen haha. dus ik stond er maar een beetje bij omdat ik geen cockblocker wilde zijn en toen aan het einde zat ze ook echt zo dom van āvond je het niet leuk?ā haha echt kut. die avond leek ook echt 3 maanden te duren gevoelsmatig, die vriendschap was toen ook wel snel voorbij