Vijfde wiel aan de wagen acties

Nou echt! Niet dat het ertoe doet maar hij was ook zoooooo onaantrekkelijk ik voelde me zo opgelaten :cry: Ik had veel liever alleen op dat bankje gezeten, ik vermaak me wel joe. Heb daarna ook wel duidelijk gemaakt dat ze bij me in het krijt stond maar dat was ze gelukkig wel met me eens. Man man man.

@Suvi wat een kutstreek van die Belg joh jezus? Dat ‘ie ook niet het fatsoen heeft om je zelf die sleutel even terug te geven?

2 likes

Oh neeee :weary: Ik blijf me bij het lezen van dit topic echt afvragen hoe mensen zo kunnen zijn en zich zelf ook niet ongemakkelijk voelen in zulke situaties hahahaha

Edit: ik ben trouwens best benieuwd of iemand mij ook wel eens zo heeft ervaren in een situatie maar hoop het niet

2 likes

Een vriendin van me en haar vriend vind ik echt wel klef. Laatst gingen we met z’n drieën lunchen en daarna de stad in. Zei die vriend steeds met zo’n smirk tegen haar:“kom we gaan die winkel in, ik wil je met hoge laarzen zien hèhè”. En steeds aan haar billen zitten, kleffe grapjes maken, steeds aan elkaar zitten etc. Voelde me echt een beetje ongemakkelijk, vooral toen ze zeiden:“Ja sommige stellen zijn zo klef, wij helemaal niet”, dus ik reageerde erop dat ze het klefste stel zijn die ik ken. Toen waren ze beledigd hahaha

34 likes

:face_vomiting:

1 like

Ik was een keertje als 16-jarige bakvis in Renesse met twee vriendinnen. We waren bevriend geraakt met jongens uit tentje naast ons en daar zat een jongen die ik wel zag zitten. Na een paar biertjes een poging gedaan , maar werd bruut afgewezen. Hij bleek m’n vriendin leuker te vinden, eveneens een andere jongen uit dat groepje. Dus die vriendin heeft de hele vakantie zitten ‘aah ik weet niet wie ik moet kiezen’ en met alletwee gezoend en ik voelde me zo onaantrekkelijk en onwaardig, was echt kut haha

15 likes

Hoe super kut sommige verhalen ook zijn om mee te maken, het is heerlijk om te lezen. Doet me ook weer denken aan die vrijgezellentijd van ‘vroegah’ van alles ontdekken en in ieder stadje een ander schatje. Wat een leven eigenlijk. :laughing: was altijd wat te beleven en spannend wat er zou gebeuren. Nu voel ik me soms zo saai burgerlijk in een vaste relatie.

Weet je zeker dat je die kalender niet kunt vullen :joy:

Edit: zijn dit steeds verschillende mensen of overkomt het je ook meermaals met dezelfde?

3 likes

Ik vind het echt zo aso dat mensen seks hebben waar nog iemand bij ligt, en dan ook nog doen alsof het normaal is??? Zou echt nooit in me opkomen.

30 likes

De oom en tante van mijn ex hebben nogal een bijzonder leven. Ze houden echt heeeeel veel van feestjes inclusief jacuzzi, drugs etc… Ze zijn nu rond de 50 en gaan nog steeds ieder weekend naar feestjes. Toen het al een tijdje uit was tussen mij en mijn ex vroeg ze of ik met haar mee ging op stap. Dikke prima, had toch niks te doen. Ze was op stap geweest met haar vrienden om haar favoriete band te zien. Bij een ander concert van hun had ze twee Engelsen leren kennen die groupies waren van de band. Ze had op zich wel zin om met de oudste het bed in te duiken dus ik moest de jongste maar vermaken nadat al haar vrienden naar huis waren gegaan. Dit gebeurde ook echt allemaal binnen 30 minuten nadat ik binnen was. Uiteindelijk heb ik een paar uur met die kerel buiten op het terras gezeten totdat ze klaar was met zijn vriend. Goed gesprek met hem gehad over zijn ex waar hij nog niet overheen was.

17 likes

Ah dit is ook echt een super super zuur verhaal, wat een debiele lul ook dat hij niet door heeft welke chick hij meeneemt?

1 like

Wel een super gaaf verhaal :joy: Beetje a la The Hungover.

1 like

Haha ja zo voelde het echt :joy: minder leuk in het echt hoor.

Haha love deze details :joy:

10 likes

Stom excuus dat ze dronken was etc. Die dag kreeg ze wel haar verdiende loon, want ze was zo brak dat ze de hele dag gekotst heeft. Heb de rest van de vakantie mijn eigen plan getrokken, was er nogal klaar mee

6 likes

UP dit is mn nieuwe favo topic

3 likes

Had niet eens een account, ben ook heel slecht in meeschrijven op fora maar heb helemaal stuk gelegen om dit topic. En aangezien ik echt al zoveel van dit soort momenten heb meegemaakt laat ik jullie graag meegenieten.

Vrij recent ging ik een avondje wijnen met 3 vriendinnen. Zij vroegen aan mij of ik het erg vond als vriendinnetje X ook langskwam. Die kende ik niet, maar was een mutual friend van die andere 3. Vond ik prima. X kwam aan en had voor iedereen zo’n tony chocoladereep meegenomen. Ik, met mn iets aangeschoten waffel, riep gelijk: ‘omg jaaaaaa! zooooo’n zin innn!!! je bent een heeeeld!!’ Eindstand had ze niks voor mij meegenomen. Alleen voor die 3 anderen. Ze wist wel dat ik er was. Awkward.

Werkte ook ooit in de horeca, was toen nog best jong. Werkte daar veel samen met collega Pien. Ik dacht dat ik bij de rest van de collegas wel lekker lag, maar dat bleek anders. Collega X vroeg of ik alsjeblieft voor haar wilde werken op een vrijdagavond. Prima joh. Alleen bleek die vrijdagavond dus uiteindelijk het personeelsfeestje te zijn. Wist ik niet, stond ook nergens (personeelsfeest moest het personeel daar helemaal zelf regelen). Kwam er pas achter toen ze met zn allen Pien op kwamen halen, waarvan ik die avond de shift overnam. Voelde me behoorlijk zuur toen. Was ook m’n laatste seizoen daar ;-).

Oh en ik word ook best vaak op feestjes geskipt als het om drinken gaat. Ik drink geen alcohol. Dan staat iemand op en zegt: ‘Wie bier? Jij? Ja? Oke 6, 7, 8?’ ‘En wie wijn? Oke 3’ en gaat dat dan vervolgens halen. Ben denk ik zelfde kleur als het behang, want niemand heeft ooit door dat ik dan met niks zit. Confisceer meestal gelijk de colafles en zet m naast me neer, dan schenk ik zelf wel bij.

Oja en ben de jongste van de familie. Lig 5 jaar achter op de volgende. Ben inmiddels 25, maar mijn tante denkt nog steeds dat ik 10 ben. Ze vergeet mij altijd te groeten. Met als excuus: och, ja, sorry Bo! Je bent ook zo klein! Ben 1.78.

25 likes

Aahw geen leuke verhalen zo, Denk wel dat iedereen zulke situaties herkent. Het lijkt wel meer op buitengesloten worden dan op 3e of 5e wiel zijn.

Makkelijk praten voor een buitenstaander en soms doe ik het zelf ook niet maar gewoon je mond open doen helpt wel. Gewoon roepen: ik lust wel een cola, bedankt! Of iemand aanspreken waarom ze geen rekening met je houden, of vragen waarom ze iets wel of niet doen. (vaak is het niet expres). Sinds ik dat ben gaan doen, meer assertief zijn, word ik minder vaak ‘vergeten’.

Komt misschien mega zielig over, maar dat valt wel mee hoor. De meeste verhalen vertel ik ook vaak zat rond, kan er wel om lachen :wink:

Heb ooit in Leeuwarden gestudeerd, en woonde destijds in Alkmaar. Had nog 2 studiegenootjes uit Alkmaar, dus gingen we vaak met de directe buslijn over de afsluitdijk heen en weer. Is een busrit van zo’n 2 uur. We hadden bijna een soort schema wie er alleen moest zitten (want 2 zits) en wie de snacks mee zou nemen, enz. enz. Maar naar mate het jaar vorderde werden zij steeds closer en er was duidelijk een vonkje gaande. Op een vrijdagmiddag zaten we weer met zn 3 in de bus naar Alkmaar, ik zat alleen en had de snacks. Maar zij hadden genoeg snack aan elkaar. Zaten elkaar volledig af te lebberen. Zat ik daar met mn 5 kilo aan vreten. Iedereen die die bus inliep zou wel gedacht hebben, honger? Ben naar voren gelopen en bij de buschauffeur gaan zitten, om te vragen of ie ook een oreo wilde. Was zo’n lekkere platte Amsterdamse buschauffeur en we hebben 2 uur lang slap geouwehoerd over Friesland en Noord Holland. Worth it :stuck_out_tongue_winking_eye:

45 likes

Mijn ouders gingen een weekend weg, dus ik vroeg aan een vriendin of ze wilde blijven slapen.
Vervolgens hadden we 2 jongens gevraagd die we heel leuk vonden om te komen. Alleen jongen A. mocht jongen B. niet. En op jongen A. was ik verliefd.
Jongen A. kwam erachter dat dan ook jongen B. er zou zijn dus hij kwam niet meer.
Zat ik daar met m’n vriendin en jongen B. Op een gegeven moment zei ik maar dat ik ging slapen, want zij waren steeds aan het zoenen.
Later hoorde ik van haar dat ze nog seks hadden gehad op de bank.