Ugh wat een naar persoon is titjana, hoezo staat zij daar volgende vrijdag opnieuw. Ik dacht dat ze het saloon maar niks vond. Wel goede montage met "I’m not your friend’’ bij haar exit haha
Oh nee, zo jammer voor Ginny.
Ja he, dacht exact hetzelfde! Wees dan tenminste van meet af aan eerlijk dat je meerdere kandidaten leuk vindt zoals eline deed, en dan rustig opbouwen
Ik zie net op het Instagram account van VTM dat Garry en Els ook weer samen zijn
Titjana heeft inmiddels een maand of 8 een vriend. Daar zag ik een artikel over na die aflevering met het keuzemoment. Dat zal het ding dus niet zijn geweest. Ik denk dat hij gewoon nog niet klaar is voor een echte relatie.
Ik kijk ook af en toe dit jaar. Maar vond gisteren die ene boer zo onvriendelijk echt arrogante z*k dacht ik.
Ik onthoud de namen niet maar dus die boer die maar 6 aanmeldingen had.
Die zei van ja niet vergeten waarvoor je hier bent he. Je moet wel wat moeite doen hoor voor mij. Ja wie weet doet een ander meisje meer moeite dusja dan kies ik die. Echt wtf. Ik was direct opgestapt.
Ahja inderdaad ik sla die 2 door elkaar.
Maar echt bij die vooruitblik dacht ik ook en terecht. Ik zou daar ook zo snel weglopen.
Ik vond die edit van het einde van aflevering 3 ook een beetje raar, dat die ene ongepaste boer aan het einde van de aflevering bij de preview zei ‘‘ik heb niets gegeven, enkel ontvangen’’ (wat imo seksueel klonk), waarna aflevering 4 begon met dat dat meisje zei dat ze enkel gekust hadden. Op mij kwam het over alsof er wellicht meer is gebeurd, maar door deze edit blijft dit een beetje een mysterie en zou in haar plaats niet blij zijn met die uitspraak & edit
Ik had inderdaad ook de indruk bij die 2 dat er daar meer was gebeurd dan ze zeiden. Ze deden ook heel geheimzinnig erover.
En idd ook die uitspraak ik heb enkel ontvangen, klinkt vrij seksueel.
En dat meisje zei dan ook iets van: als je jong bent moet je daar geen spijt van hebben of iets dergelijk.
Ik vond het wel hilarisch dat ze vervolgens aan het ontbijt zat met die handdoek om haar haar
Ik vond het heel typisch dat raphael zei dat hij het belachelijk vond dat Jolyn om die reden wou vertrekken, maar dan wel zelf besliste dat Katrijn om diezelfde reden niet meer mocht blijven. Naar ventje
Oh ik vond het juist echt heel giftig en jaloers van die twee meiden. Zou hetzelfde gedaan hebben als die rafael. Klaar met die drama.
Ik kijk ook nog. Zijn veel keuzes gemaakt die ik niet zag aankomen eigenlijk.
Kevin zou voor mij echt way too much zijn maar gedraagt zich op trip inderdaad niet anders dan tijdens de week, dus op zich had Jana het kunnen weten. Cathy had ik echt met Björn samen gezien, ben heel benieuwd of Kenny op de lange termijn haar ding is. Stef worstelt enorm met zichzelf maar heeft echt de verkeerde signalen afgegeven. Zo sneu voor Leen! Vooral dat hij het niet eens duidelijk durft te zeggen. Jef en Benthe zijn best lief samen. Moeten het volgens mij echt samen gaan ontdekken. En ik ben ook heel benieuwd hoe het met Raphaël en Jasha gaat. Ik vond haar vrij koel reageren telkens.
Er is een nieuw seizoen! Had het helemaal gemist dus nog aan het inhalen, er zijn al 7 afleveringen.
Nog iemand die kijkt?
Yes, ik kijk ook! ik snap niet dat Alberic geen tanden heeft?
Weet iemand of er een mogelijkheid is om het in NL te kijken?
Haha, ik schrok ook wel dat hij nog maar 58 is. Hij ziet er een stuk ouder uit.
Bij Eline zie ik het niet goedkomen. Die Jan is zo vervelend en achterbaks, de hele tijd slecht spreken over Andy gaat hem echt niet aantrekkelijker maken voor haar. Maar die twijfels van Andy ivm zijn eigen bedrijf snap ik ook niet, je wist dit toch op voorhand. Hij is misschien toch niet zo geïnteresseerd. Ik denk dat zij hem het leukst vindt maar bang is dat hij niet zou verhuizen.
Bij Tom lijkt het wel een heel chille sfeer. Hij leek me eerst wat cringe, maar uiteindelijk wel oprecht lief en leuk.
(Oh ja dit is gebaseerd op tem afl 5 haha, misschien kom ik er nog op terug wanneer ik alles heb ingehaald)
Jarne en Jolien, je ziet aan die meid haar hele houding dat ze twijfelt. Zelfs als ze een kusje geeft voelt het geforceerd. Snapte haar lauwe houding wel in het begin dat ze nog niet alles durfde te geven gezien er nog 2 andere waren, maar vind ze hem wel leuk?? Ook wel stom dat Jarne koos om die 2 weg te sturen zonder dat eerst polsen en te melden bij Jolien.
Eline word ook niks, volgens mij zaten er echt wel leukere bij voor haar. Verkeerd gekozen en had tunnelvisie met die boerderij gast. Heeft hij enige echte interesse in haar??
Nadine is echt bitchy. En dan zorgen dat iedereen er bij is als ze haar fles van de erotica beurs geeft lol (en dan ook verbaasd zijn dat hij op een gegeven moment over seks begint…)