Vlaamse Boer zkt Vrouw - De Wereld Rond

Ik ben benieuwd naar boer Viktor! (Of Victor?) Hij lijkt me een apart karakter te hebben, vraag me af hoe hij zich verder zal uiten!

Ik vind het nu al heel erg leuke boeren! Ik denk dat mijn favoriet Stephen is!

1 like

Oooh ik zag in het voorstukje van volgende week dat ik een van de meisjes ken die voor boer Stefan komt. Ben benieuwd!

Ik vond die vrouwen van Gerard ook echt ongemakkelijk. Was ook best wel verbaasd dat hij Peggy uitkoos. Vond haar echt helemaal niks juist haha…

Boer Etienne deed mij zo denken aan olijfboer Manu van vorig seizoen! Zelfde type persoon

3 likes

Ik volg nu ook dit seizoen, en vind het zo leuk dat ik heel graag andere Belgische seizoenen zou willen terug kijken. Maar ik kan niks vinden via vtm of Google… Iemand een idee? :slight_smile:

Ik vond het een leuke aflevering! Stephan doet me wel een beetje denken aan Bjƶrn van vorig jaar. Ook in Canada. En lijken ook wel wat dezelfde types :stuck_out_tongue:

2 likes

Was er gisteren geen aflevering? :pensive:

Ah gelukkig! Zag idd niks staan op de site. Hopelijk snel weer online!

1 like

Wat vinden jullie van die vrouwen in Canada, ik vind dat er wel heftig en jaloers gereageerd word hoor… Beetje overdreven wel haha.

Ben wel heel erg benieuwd hoe het seizoen gaat aflopen en wat er voor koppeltjes uit komen! Er lijkt wel echt veel potentie in te zitten.

Ik vind Victor echt schattig.

Ja dat is wel zo. Ik vond dat qua montage idd het ook wel erg vaak erover ging. Elke scene ging het erover…

Ja Viktor is leuk. Goede combi van harde werker en levensgenieter volgens mij! Ben wel heel benieuwd hoe de meisjes hun eigen leven voor zich zien daar.

Ik denk dat die blonde vrouw bij die Duitse boer (die vind ik het minst interessant dus ik vergeet hun namen steeds) misschien ook zelf gaat opstappen of erachter komt dat het / hij niks voor haar is. Vind ze zo niet passen bij elkaar

5 likes

Ik ben nu de aflevering van vorige week aan het terugkijken maar ik vind het echt een beetje vreemd dat ze alles uitzenden wat die meiden van Stephan over Sara zeggen? Ze doen niet echt aardig over haar en dat alles is gebaseerd op een redelijk kort samen zijn. Gewoon een beetje overbodig en lullig om uit te zenden?

2 likes

Je zult het achteraf maar zien/horen allemaal. Lekker achterbaks :see_no_evil:

Maar vind t van die dames eigenlijk ook niet kunnen om zich zo erg over iemand uit te spreken. Zal deels montage zijn (zoals hier eerder gezegd werd) maar de dingen die ze zeggen als ze alleen voor de camera zitten, is mi echt geen montage werk en vooral wat je zelf vertelt. Niet echt sympathiek. Ben benieuwd hoe t gaat verlopen daar qua sfeer e.d.

1 like

Inderdaad, je ziet wel dat ze er echt niet op haar gemak is. Hoewel ik Peggy eerst echt niet kon hebben, vond ik wel dat zij goed klikte met Gerard.

Zelfde met de suikerrietboer Etienne. De vrouw met het fluffy haar (girl ik wil echt met een diffuser en haarschuim op haar afrennen en prachtige krullen maken) vond ik eerst echt een raar zweverig type, maar het sluit wel enorm aan op Etienne.

Wow ik had echt gedacht dat Etienne zou eindigen met de vrouw die die nu heeft weggestuurd, dus dat had ik niet goed ingeschat :sweat_smile:

1 like

Oooh boer Gerard, m’n hart brak een beetje toen ik zag hoe verdrietig hij was

Ik vind het wel echt een leuk seizoen om te volgen, ben zo benieuwd hoe het eindigt!

Ik moet zeggen dat hoe Ryan reageert precies is hoe ik zelf ben als een ander dominant is. Ik begrijp zo goed hoe hij zich voelt. Is echt een vreselijk en benauwd gevoel. En dan het idee dat degene die jij leuk vind zo’n persoon leuk vind… Lijkt me echt heel lastig. Dan zou ik ook aan alles gaan twijfelen. Toch denk ik ergens dat Ryan wel heel goed bij Marianne zou passen. Maar misschien dan eerder vriendschappelijk… Tussen remco en Marianne zie ik het ook niet echt eigenlijk. Ik heb het gevoel dat remco het namelijk vooral als een competitie ziet. Ben zo benieuwd of ze met 1 van de mannen een romantische relatie gaat krijgen…

Bij stephan heb ik trouwens het gevoel dat hij voor zichzelf misschien al weet wie hij wilt. Maar kan er nog niet echt de vinger op leggen wie. Maar mijn voorgevoel gaat naar aline.

Bij Victor denk ik dat het misschien wat zal worden met Rani. In het voorstukje over volgende week lijkt het ook alsof jilly gaat aangeven dat ze niet verder wilt. Ik denk dat het tussen jilly en Victor ook niet echt meer kan worden dan vriendschap eigenlijk. Vind het wel super irritant dat ze alles met z’n 4en en dan nu 3en doen. En niet de dag een beetje opdelen om vaker met 2 te zijn.

Etienne vind ik ook wel echt een beetje vreemd haha. Hij word ook zo heel handtastelijk. Wat normaal is als je met iemand bent, maar dat hij dat dus nu bij 2 vrouwen tegelijk doet vind ik echt een beetje naar om te zien ofzo. :’)

Ik heb het al eens gezegd maar bij Etienne krijg ik Manu-vibes (uit vorig seizoen), maar dan nòg erger haha. Ook zo handtastelijk en een gevoelensmens.

2 likes

Ik zou heel graag voorgaande seizoenen terug kijken maar heb heel internet afgezocht en kan nergens wat vinden. Weet jij misschien waar ik het kan kijken of heb je voorgaande seizoenen ook gevolgd toen ze op tv waren?