Vlaamse Boer zkt Vrouw - De Wereld Rond

Ahh tanks! Zat al op de normale vtm site te kijken, maar dat was dus de verkeerde haha :blush:

2 likes

Ik zit er al weer helemaal in.
Vooral de ‘boerin’ en haar mannen vind ik leuk!

Ik vind Gerard best een leuke man, maar die vrouwen die erop af kwamen?! :grimacing: Best tenenkrommend. Ik dacht echt ‘hoe gaat hij hier 5 vrouwen uitkiezen? Ik zie geen één match’.
En dan ineens zo’n jonge knappe vrouw via skype, daar ben ik nog wel benieuwd naar!

2 likes

Ik ben benieuwd naar boer Viktor! (Of Victor?) Hij lijkt me een apart karakter te hebben, vraag me af hoe hij zich verder zal uiten!

Ik vind het nu al heel erg leuke boeren! Ik denk dat mijn favoriet Stephen is!

1 like

Oooh ik zag in het voorstukje van volgende week dat ik een van de meisjes ken die voor boer Stefan komt. Ben benieuwd!

Ik vond die vrouwen van Gerard ook echt ongemakkelijk. Was ook best wel verbaasd dat hij Peggy uitkoos. Vond haar echt helemaal niks juist haha…

Neee ik ook niet hahaha, echt zo iemand die gelijk op je zenuwen zit met d’r lollige gedoe.

Boer Etienne deed mij zo denken aan olijfboer Manu van vorig seizoen! Zelfde type persoon

3 likes

Ik volg nu ook dit seizoen, en vind het zo leuk dat ik heel graag andere Belgische seizoenen zou willen terug kijken. Maar ik kan niks vinden via vtm of Google… Iemand een idee? :slight_smile:

Ik vond het een leuke aflevering! Stephan doet me wel een beetje denken aan Björn van vorig jaar. Ook in Canada. En lijken ook wel wat dezelfde types :stuck_out_tongue:

2 likes

Was er gisteren geen aflevering? :pensive:

huh jawel, die heb ik gisteravond nog wel op de app gekeken. Zie 'm er nu ook niet meer op staan, wat gek?

Oh ik zie nu op hun twitter dat ze technische problemen hebben en dat ze bekijken wanneer ze de aflevering weer online kunnen zetten…

Ah gelukkig! Zag idd niks staan op de site. Hopelijk snel weer online!

1 like

Wat vinden jullie van die vrouwen in Canada, ik vind dat er wel heftig en jaloers gereageerd word hoor… Beetje overdreven wel haha.

Ben wel heel erg benieuwd hoe het seizoen gaat aflopen en wat er voor koppeltjes uit komen! Er lijkt wel echt veel potentie in te zitten.

Denk dat de montage hier heel erg Evelien als een jaloerse probeert neer te zetten. Zou het zelf ook allemaal beetje gekke gang van zaken vinden nu dat hij zich zo erg focust op Sara, maar aan de andere kant ook wel logisch. Denk dat t voor Stephan ook lastig is. Begin wel echt elke aflevering meer een zwak te krijgen voor Victor.

1 like

Ik vind Victor echt schattig.

Ja dat is wel zo. Ik vond dat qua montage idd het ook wel erg vaak erover ging. Elke scene ging het erover…

Ja Viktor is leuk. Goede combi van harde werker en levensgenieter volgens mij! Ben wel heel benieuwd hoe de meisjes hun eigen leven voor zich zien daar.

Ik denk dat die blonde vrouw bij die Duitse boer (die vind ik het minst interessant dus ik vergeet hun namen steeds) misschien ook zelf gaat opstappen of erachter komt dat het / hij niks voor haar is. Vind ze zo niet passen bij elkaar

5 likes

Ik vond het wel flauw dat Stephan duidelijk geïnstrueerd was dat hij niet mocht zeggen dat er een meisje bij was gekomen. Daardoor moest hij zo halfslachtig tegen haar liegen.
Verder komt Evelien inderdaad wel erg afgunstig over, dat maakt haar geen leuker persoon.

Ik vind Victor ook erg leuk. Ik vond het wel mysterieus dat hij het te persoonlijk vond om iets over ex-vriendinnen te zeggen. Ik dacht gelijk dat hij dus óf heel veel vriendinnen heeft gehad of juist helemaal niet. Maakt niks uit, maar maakt hem wel wat geslotener.

Van die blonde van de Duitse boer krijg ik ook totaal geen hoogte.

Ik vind Marianne trouwens ook wel echt een koele kikker. En ik vind het altijd wel lastig te snappen als iemand niet kan kiezen. Je weet/voelt toch welke je het leukste vindt?

Ik ben nu de aflevering van vorige week aan het terugkijken maar ik vind het echt een beetje vreemd dat ze alles uitzenden wat die meiden van Stephan over Sara zeggen? Ze doen niet echt aardig over haar en dat alles is gebaseerd op een redelijk kort samen zijn. Gewoon een beetje overbodig en lullig om uit te zenden?

2 likes