Vlaamse Boer zkt Vrouw - De Wereld Rond

Je zult het achteraf maar zien/horen allemaal. Lekker achterbaks :see_no_evil:

Maar vind t van die dames eigenlijk ook niet kunnen om zich zo erg over iemand uit te spreken. Zal deels montage zijn (zoals hier eerder gezegd werd) maar de dingen die ze zeggen als ze alleen voor de camera zitten, is mi echt geen montage werk en vooral wat je zelf vertelt. Niet echt sympathiek. Ben benieuwd hoe t gaat verlopen daar qua sfeer e.d.

1 like

Inderdaad, je ziet wel dat ze er echt niet op haar gemak is. Hoewel ik Peggy eerst echt niet kon hebben, vond ik wel dat zij goed klikte met Gerard.

Zelfde met de suikerrietboer Etienne. De vrouw met het fluffy haar (girl ik wil echt met een diffuser en haarschuim op haar afrennen en prachtige krullen maken) vond ik eerst echt een raar zweverig type, maar het sluit wel enorm aan op Etienne.

Wow ik had echt gedacht dat Etienne zou eindigen met de vrouw die die nu heeft weggestuurd, dus dat had ik niet goed ingeschat :sweat_smile:

1 like

Leuk dat dit hier ook besproken wordt! Ik ben ziek thuis, dus heb alle afleveringen na elkaar bekeken :face_with_hand_over_mouth: dus even een lang bericht haha

Ik vind Evelien ook echt heel onsympathiek. Ik vond het al irritant hoe ze eerder bij de date tegen Stephan begon te zagen over Aline ā€œik denk dat je al een keuze gemaakt hebtā€ā€¦ Ik was al verbaasd dat hij haar toen toch heeft meegenomen, maar dat hij haar nu niet naar huis stuurde snap ik al helemaal nietā€¦ Misschien vindt hij het handig log even een dierenarts op zijn ranch te hebben :sweat_smile:

Victor vind ik ook heel moeilijk te peilen. De meisjes daar vind ik wel heel leuk.

Boer Gerard, tja haha. Etienne vond ik eerst wel leuk omwille van zijn gevoeligheid, maar hij begint me iets te zweverig te worden en na het afscheid van Isabelle dacht ik wel ā€œget yourself togetherā€. Zij moest hem bijna troostenā€¦

Marianne vind ik wel leuk maar inderdaad een beetje een koele kikker. Ben benieuwd wat die Remco gaat doen, waardoor die andere man (oeps naam vergeten, de Nederlander) wil vertrekkenā€¦ Vermoeiend dat haantjesgedrag.

1 like

Oooh boer Gerard, mā€™n hart brak een beetje toen ik zag hoe verdrietig hij was

Ja wel sneu was dat!

Ik vind dat Ryan zich wel erg laat kennen hoor bij Marianne. Hij laat zich zelf naar achter duwen. Toen die Remco met die lamp bezig was, kon hij ook zeggen ā€˜Nou de klusjesman is bezig, kom Marianne, pakken wij een drankjeā€™ oid. Zelfde in de supermarkt, elke keer passief agressief een eindje verderop gaan staan, maar je kan toch zelf ook je mond open trekken.
Ik snap wel dat het lastig is als een ander dominant is, maar die Remco komt niet vervelend over, alleen als een haantje.
Ik denk dat Ryan hiermee zijn eigen glazen ingooit.

Etienne vind ik trouwens wel echt een enorme kwijlebak.

4 likes

Ja ik ook. Ik spoel de deeltjes met Etienne altijd door nu, brrr.

Ik vind Remco ook wel heel irritant. Ik begrijp Ryan wel, maar vrees inderdaad dat hij zijn eigen ruiten een beetje ingooit. Wel jammer dat Marianne dan niet eens voorstelt om iets met elke man afzonderlijk te doen.

Ik hoop dat Rani en Victor een koppel worden. In vind haar zo lief!

En jaa verdrietig voor Gerard. Al snap ik haar ook wel echtā€¦ Ben benieuwd of het tussen hem en Marijke nog iets wordt. Zijn verdrietige reactie doet me wel twijfelen aan zijn gevoel voor Marijke.

1 like

Ik vind het wel echt een leuk seizoen om te volgen, ben zo benieuwd hoe het eindigt!

Ik moet zeggen dat hoe Ryan reageert precies is hoe ik zelf ben als een ander dominant is. Ik begrijp zo goed hoe hij zich voelt. Is echt een vreselijk en benauwd gevoel. En dan het idee dat degene die jij leuk vind zoā€™n persoon leuk vindā€¦ Lijkt me echt heel lastig. Dan zou ik ook aan alles gaan twijfelen. Toch denk ik ergens dat Ryan wel heel goed bij Marianne zou passen. Maar misschien dan eerder vriendschappelijkā€¦ Tussen remco en Marianne zie ik het ook niet echt eigenlijk. Ik heb het gevoel dat remco het namelijk vooral als een competitie ziet. Ben zo benieuwd of ze met 1 van de mannen een romantische relatie gaat krijgenā€¦

Bij stephan heb ik trouwens het gevoel dat hij voor zichzelf misschien al weet wie hij wilt. Maar kan er nog niet echt de vinger op leggen wie. Maar mijn voorgevoel gaat naar aline.

Bij Victor denk ik dat het misschien wat zal worden met Rani. In het voorstukje over volgende week lijkt het ook alsof jilly gaat aangeven dat ze niet verder wilt. Ik denk dat het tussen jilly en Victor ook niet echt meer kan worden dan vriendschap eigenlijk. Vind het wel super irritant dat ze alles met zā€™n 4en en dan nu 3en doen. En niet de dag een beetje opdelen om vaker met 2 te zijn.

Etienne vind ik ook wel echt een beetje vreemd haha. Hij word ook zo heel handtastelijk. Wat normaal is als je met iemand bent, maar dat hij dat dus nu bij 2 vrouwen tegelijk doet vind ik echt een beetje naar om te zien ofzo. :ā€™)

Ik heb het al eens gezegd maar bij Etienne krijg ik Manu-vibes (uit vorig seizoen), maar dan nĆ²g erger haha. Ook zo handtastelijk en een gevoelensmens.

2 likes

Ik zou heel graag voorgaande seizoenen terug kijken maar heb heel internet afgezocht en kan nergens wat vinden. Weet jij misschien waar ik het kan kijken of heb je voorgaande seizoenen ook gevolgd toen ze op tv waren?

Ik ben Belg dus ik heb live op tv gevolgd, sorry!

1 like

Ja hƩ. Ik las ergens dat die 2 elkaar kennen. Dat Manu Etienne zelfs getipt heeft als nieuwe boer bij de productie van BZV.

Wat vonden jullie van de aflevering? Ik vind het toch elke keer weer verrassend hoe dingen uitpakken :sweat_smile:

Ergens vond ik het helemaal niet verrassend van Jilly dat ze zelf de keuze ging maken. Het past wel bij haar en hoe ik over haar dacht. Rani vind ik beter bij Victor passen en ik hoop echt dat hij zich een keer overgeeft en niet zo gesloten houdt.

Ik vind het leuk om te zien dat Gerard ook eindelijk een beetje loskomt! Hopelijk niet te laat en ik ben benieuwd wat het boerderijleven voor Marijke nog gaat zijn. Ze heeft het wel moeilijk met de werkzaamheden daar.

Bij Stephan denk ik dat Aline de volgende gaat zijn die moet vertrekken. Juist het rustige van Evelien en Charlotte past denk ik beter bij hem. Ik begin ook wel meer sympathie voor Evelien te krijgen. Ze wil ook haar eigen ding en dat wil hij ook, dus dat match wel! Hopelijk zien ze dat ook zelf. Heb wel het gevoel dat alles zo oppervlakkig is nog.

Etienne vind ik ook steeds irritanter worden met dat overdreven gedoe. Heel ongemakkelijk ook in die uitgestorven en armoedige omgeven proberen een feestje te bouwen als rijke witte mensen. Zo ongepast ofzo?

Ik had ook verwacht dat Marianne voor Remco zou kiezen. Hoewel ik misschien hetzelfde als Ryan zou reageren als er iemand heel dominant aanwezig was tegen wie ik moet ā€˜strijdenā€™, zo op beeld te zien is het wel een afknapper. Hoe dan ook denk ik dat Marianne inderdaad opzoek was naar een stoere, wat dominante man. Ik denk dat zij dat wel kan hebben en dat ze daar ook goed tegenin kan gaan. Ryan vond ik te lief en zachtaardig voor haar.

In ieder geval hebben ze weer mooie voorstukjes weten te monteren waardoor het lijkt dat iedereen onzeker is of ze wel willen blijven.

1 like

Wat vonden jullie van de aflevering van maandag?

Ik was verbaasd dat Stephan voor Evelien ging en dat hij blijkbaar Aline sowieso al had afgeschreven als relatiemateriaal. Ik dacht dat hij uiteindelijk voor Charlotte zou gaan.

Etienne kan ik echt niet meer handelen.

Ben benieuwd of er iets groeit tussen Victor en Rani of Remco en Marianne. Zo zielig voor Gerard ahh. Ik heb een beetje het gevoel dat het voor Marije meer een wedstrijd/spelletje was de hele tijd, eerder dan interesse in hem. Wel hard dat de 2 laatste vrouwen zelf zijn vertokken, auww.

4 likes

Ik dacht dat Stephan voor Aline zou gaan. Charlotte vond ik een te poppemieke (al is dat niet het juiste woord, eerder te braaf/frĆŖle/lief om daar haar mannetje te kunnen staan, dat is niet negatief) en mja Evelien, ik weet niet maar ik moet er niet van hebben, het is een gevoel dat ik heb, ik vind haar te achterbaks.

Etienneā€¦ mja dat is een profiteur eā€¦ In een Belgisch weekblad heeft hij gezegd dat hij Sabine nog niet afgeschreven heeft, hij heeft Sabine naar huis gestuurd als een daad van liefde omdat hij zag dat ze aan het wegkwijnen was.

Ik denk dat Victor geen makkelijke mens is, ik hoop dat Rani hem meer kan loskrijgen.

Remco is nog zo iemand waar ik het niet voor hebā€¦ Ik vind hem zo pusherig, dikkenek en als Ryan dan wegging zei hij iets in de trant van ā€œhet was toch een leuke manā€, dan denk ik had er dan wat vriendelijker tegen gedaan want hij voelde zich rot door u.

Gerard was inderdaad zielig, ik denk dan je weet toch dat je voor zo iemand kiest, natuurlijk vind en ziet die mens de geboorte van het 1001 kalfje niet ā€œspeciaalā€ en is het voor hem werk.

Ik ben benieuwd voor de volgende afleveringen :slight_smile:

3 likes

Ik was ook echt verbaasd door de keuze van Stephan voor Evelien! Zij zal zich er wel goed kunnen redden, dat scheelt. Ik vind het wel een beetje een praktisch stel, ipv dat de liefde eraf spat, maar kan nog komen,

Ik vind Etienne zoā€™n kwal, bah. Die blonde vrouw is vast opgelucht dat ze er weg is.

Voor Gerard is het inderdaad zielig. Hij is best een prima vent, maar er kwamen vanaf het begin al hele aparte vrouwen op af. Ik weet niet hoe ik het niet kwetsend kan omschrijven, maar het leken net allemaal van die bijstandsmoeders die zoā€™n huis op het platteland met werkende man wel zagen zitten.
Ik vind het wel goed van Marijke dat ze aan haar kinderen denkt en ze niet zomaar meesleept. Had ze misschien ook van tevoren kunnen bedenken, maar ja.

Volgende week nog meer citytrip, dan schoonfamilie ontmoeten en dan update-aflevering?

Ik moest weer denken aan vorig jaar met die Duitse boer met Severine trouwens, wat een klootzak was dat toch.

3 likes

zag de keuze van Stephan totaal niet aankomen. Ze waren allebei wel blij na de keuze, meer gevoel dan in die hele week samen

Ja ik ben wel benieuwd of dat verandert nu Stephan de afleveringen gezien heeftā€¦ Hoe gemeen Evelien toen over Sarah sprak is toch echt een afknapper.

5 likes

Ja echt enorm jaloers. Ik kijk nu al uit naar de terugblik aflevering. Ben benieuwd wie er nog bij elkaar gaan zijn. Ik vrees de meeste niet.