Vlaamse Boer zkt Vrouw - De Wereld Rond

Ohh de aflevering staat nog niet online :slightly_frowning_face:

1 like

Yes, hij staat er op! :smiley:

1 like

Oh yessss, ik was ook al zo teleurgesteld dat hij nog niet online stond. Vanavond lekker kijken (en me ergeren aan frits)

2 likes

inmiddels ben ik ook helemaal klaar met tristan en die kale man met baardje van veerle vind ik ook een engnek

2 likes

Waarom is hier nog niets gezegd over het zwembadmoment als ochtendduik bij Bart :joy: “kom maar op mij liggen” en dan samen met die meid op die opblaaseend tekeer :joy:

8 likes

Ohhhhh ja wat een armoe. Ik ben ook gewoon helemaal afgeknapt op het concept bzv. Allemaal vrouwen/mannen in je huis die om je ‘strijden’, iedereen krijgt een kusje voor het slapen gaan, lekker flikflooien moet kunnen, idd voor ieders oog iemand in bikini op je rug laten liggen??? Ik was al lang met gierende banden weggereden (nee oke ik had sowieso nooit geschreven), ik zou me echt niet gerespecteerd voelen

2 likes

Ja heeeel subtiel :rofl:

Ik ben voor een keer aangenaam verrast door Frits, dat hij zich zo gevoelig kon openstellen tav An-Sofie (en tav tv-kijkend Vlaanderen/Nederland). Zeker voor iemand met zo’n klassieke opvoeding had ik geen tranen verwacht.

Super jammer dat Raphael weg moet, had zo op een finale met hem en Nelis gehoopt.

1 like

De aflevering doet het bij mij niet. Hebben meer mensen daar last van?

Vanochtend deed hij het nog!

1 like

Dat gesprek tussen Bart en Dagmar was wel een leuke plot twist in de tractor haha

1 like

Ik dacht echt dat ze serieus was haha

Hmm het lukt op safari, chrome en op m’n telefoon niet om de aflevering te kijken :frowning: als ik de aflevering aanklik kom ik op een zwart scherm, als ik dan naar beneden scroll staat er info wat normaal ook onderaan een website staat (veelgestelde vragen, contact etc en adres). Ik kom niet op een start scherm van tv zeg maar

Ja heel jammer dat het geen finale is tussen Raphael en Nelis, vind hen beiden leuk. Thibaut maakte wel een rare opmerking in de aflevering van volgende week. Dat Nelis niet oprecht is ofzo? Maar volgens mij is dat een geval pot verwijt de ketel. Nelis komt juist wel eerlijk over.

Haha klopt! Was een leuke aflevering, kijk nu al uit naar volgende week! Hoop dat Dries voor Celine kiest.

1 like

aaah het was zo een leuke aflevering!

Ik denk dat Bart wel de liefde vindt met dat meisje. Ze leek me eerst een beetje nors maar is denk ik toch wel leuk zo samen met hem! Ik vind Dagmar een heel leuk meisje, maar past idd niet bij Bart

Ik vind Steffie een leuke jongen, leuker denk ik dan die ander die er nog is bij Tristan.

Bij Dries verwacht ik eerder Celine dan dat andere meisje, maar who knows?

Bij perenboom hoop ik dat er een relatie uit voortkomt, maar ik zie het nog niet helemaal voor me hoe/met wie. Bij Boerin Veerle eigenlijk hetzelfde.

1 like

Ik had zo gehoopt dat perenboer voor Murielle en Marie ging kiezen; zag Sarah totaal niet aankomen. Had juist het idee dat hij haar te stil vond?
Ik vraag me af of leeftijd / een eventuele kinderwens meespeelt, sarah is 32 en rebecca 29 terwijl murielle en marie 40 en 39 zijn.

2 likes

Ja ik dacht ook wel dat hij voor Indira zou kiezen, misschien was toch net te direct voor hem? Lijkt erop alsof hij de twee vrouwen die hem het meest direct hebben aangesproken op zijn gedrag heeft weggestuurd.

Ben t helemaal met je eens, vind Lucas echt afstandelijk overkomen. Snap bijna niet waarom hij daar uberhaupt is omdat hij niets laat merken qua gevoelens. Heb 't idee dat Tristan het niet wil zien omdat hij al gevoelens voor Lucas heeft en er een beetje blind voor is. Die Roy was echt een schatje.

Die knuffel inderdaad na t keuzemoment :joy: vond het als kijker al ongemakkelijk, laat staan als je ernaast staat als derde wiel. Sarah lijkt er nu helemaal voor te gaan, alsof Rebecca er niet meer is.

Wespentruc ga ik ook doen haha.

@slurfhondje dat van het leeftijdsverschil vroeg ik mij ook al af. Had eerder Muriel verwacht dan Rebecca, vond dat een lieve vrouw, hoewel Rebecca dat vast ook is! Blijkbaar houdt hij toch iets meer van stillere vrouwen.

2 likes

Ik ben aan het kijken!

1 like

Wauw die vader van Veerle zoekt gewoon een werkkracht ipv een partner, dat is wel duidelijk.

4 likes