Ik heb wel echt gelachen om die pony van Tristan toen Dina met Lucas stond te praten
Haha ja en de kat bij de gesponsorde campina picknick!
Ik vind An-Sophie zo lief. Ik gun het haar misschien ook meer dan Hanne omdat Hanne al vanaf het begin favoriet was (net zoals vorig seizoen bij de Duitse boer en die SeverinâŠ)
Joh Frits gaan sws voor Hanne, hij is stapellllverliefd op haar. Maar zou een relatie tussen hem en An-Sophie meer kans van slagen geven.
Ik vind die Sarah juist wel schattig
Ja, vond ik ook van Nelis. Vond zijn actie wat ânice guyâ achtig.
Daarnaast snap ik nog steeds niet wat Hanne en An-Sofie in Frits zien???
Ik denk dat best wat relaties grote kans op slagen hebben dit seizoen! Met op 1 Bart en Celine (maar voor de rest hoop ik het ook).
Aaah vond het ontroerend hoe An-Sofie omging met haar âverliesâ en had de indruk dat Hanne het ook oprecht goed meende met haar. Wat een verschil met Nelis en Thibault.
Ik denk trouwens dat zowel Veerle als Dries zich lieten leiden door de mening van hun vrienden & familie. Veerle zei eerder nog dat ze emotioneel de beste klik had met Nelis, en CĂ©line was altijd Driesâ favoriet. Ik denk dat van hen drie enkel Frits met zân hart koos, en niet wat op papier het beste voor hem leek (nooit gedacht dat ik dit ging zeggen over Frits haha, verder nmsvpe)
Die reislocaties trouwensâŠwat een anti-climax haha.
Wie blijven volgens jullie een koppel?
- Veerle en Thibault
- Frits en Hanne
- Dries en Melissa
- Tristan en Lucas
- Bart en Céline
- David en Sarah
0 stemmers
Tristan en Lucas verschillen echt zo erg, die gaan zich alleen maar aan elkaar irriteren en ruzie maken.
Dries vind Melissa bij lange na niet zo leuk en gaat terug naar Celine.
Veerle vind Thibault eigenlijk scheitirritant en stopt er volgende aflevering al mee.
David wordt leip van het claimerige en kleffe gedragd van Sarah en wil een onafhankelijker type.
Haha ja ik had er beter ook een langetermijn-poll bij gezet. Ik denk dat Veerle +Thibault en David + Sarah het wel redden tot de reĂŒnie-aflevering, maar al twijfels hebben en kort daarna âelk hun eigen weg gaanâ
Ja die An-Sofie, ik heb stiekem mee zitten huilen haha. Echt een lief meisje.
Denk ook zeker dat Dries zich heeft laten leiden door de mening van zijn schoonzussen en dat hij echt iemand wil die nu voor hem gaat. Alleen eens met @Shadina je kunt beter kiezen voor degene waar je echt wat voor voelt met het risico dat het niets wordt dan settelen voor de veilige keuze.
Ja inderdaad! Ik vond Tristan en Lucas verrassend leuk samen, en Bart en Celine ook. Ben heel benieuwd naar de reĂŒnie aflevering!
Heeeel veel zin in de reĂŒnie aflevering. Vond het echt een leuk seizoen weer!
Ik denk dat Dries spijt krijgt dat hij niet zân hart heeft gevolgd maar veilig had gekozen⊠Het lijkt erg vriendschappelijk vanuit zijn kant.
En Bart en Celine zijn echt perfect samen, heel leuk om te zien! Ik was ook blij verrast over Veerle en Thibaut en over Tristan en Lucas!
Die Thibault ik weet niet wat het is maar ik vind hem echt niet fijn overkomen op tv. Ik dacht ook echt dat Veerle hem niet ging kiezen en was helemaal verbaasd door hun kus nu.
Ik âkenâ Sarah en David, blijkbaar stond zijn auto deze zomer heel vaak bij haar thuis haha dus ik ben benieuwd wat ze in de reĂŒnie aflevering erover gaan zeggen.
Ik vind deze nabesprekingen trouwens bijna even leuk als de afleveringen zelf
Ahhh ik vind het echt zo leuk om iedereen zo verliefd te zien. Of althans de meesten dan. Bij Sarah en Davind word ik toch wel een beetje ongemakkelijk. Dat geplak aan elkaar steeds. Maargoed ik ben zelf dan ook totaal niet zo Ben wel benieuwd of het bij hun echt stand blijft houden. Voor nu lijkt het vooral of Sarah hem leuker vindt dan andersom. Ook wel bijzonder dat hij dan wel David <3 Sarah in het zand schrijft maar daarna zegt dat hij nog niet echt verliefd is. Waarom schrijf je dan zoiets op denk ik dan?
Vind Lucas en Tristan ook echt leuk samen! Zo leuk dat het nu toch wat meer begint te worden tussen hun. Moest wel even lachen toen ze het âwakker wordenâ filmden en Tristan de rolluiken omhoog deed vanuit bed. Zn haar zat zĂł perfect. Zo kan die niet wakker zijn geworden. Zou me niks verbazen als de filmploeg niet eerder binnen mocht dan wanneer hij zân haar goed had gedaan
En de kus van Veere en Thibaut was net zoân filmkus haha. Zij is nog wat terughoudend en voorzichtig, althans zo komt het over. Maar dat komt misschien ook door de cameraâs.
Ben heel benieuwd naar de reĂŒnie volgende week!
Ben ik de enige die dacht een gewone kus zou mooier zijn geweest op beeld dan die tongzoen van Thibaut en Veerle?
Ahh wat leuk!
Ik vond de afl ook echt heeeeel leuk.
Mijn gedachtes:
- Sarah vindt David leuker dan andersom, David geeft het een serieuze kans maar zijn gevoel groeit helaas niet.
- Tristan en Lucas zijn gewaagd aan elkaar, ik denk dat ze nog wel samen zijn maar ik zie in de verdere toekomst een bom barsten. ps ik vind Tristan ietwat creepy, te dwingend.
- Dries en dinges, ja nee dat wordt niks, het eindigt in âja we zijn gewoon goede vrienden nuâ (lees: we spreken elkaar 1x per kwartaal via de app, next)
- Veerle en Thibaut, leuk om te zien dat Veerle opener wordt. Ik vergeet idd ook steeds dat zij elkaar echt nog maar kort kennen. Ik voel het toch niet helemaal tussen die twee, ik vind die Thibaut ook een beetje creepy (maar ik knap dan ook snel af op bepaald gedrag van kerels), hij wil te graag en als Veerle dan niet helemaal reageert zoals hij wil dan reageert hij met een venijnig âgrapjeâ
- Frits en Hanne. Zijn nog samen, schattig wel, echte kalverliefde. Snap alleen niet waarom Hanne het blijkbaar prima vindt om eerst âhet kindâ (Frits) op te voeden. Maar ja, ieder zijn ding.
- Bart en Celine. Ook schattige kalverliefde, blijven samen tot de dood hun scheidt.
Tristan is echt zo intens, alles op zijn manier. Er mag ook nooit Nederlands gepraat worden, alleen Vlaams