Nou ik vind dat het team vandaag geen goede prestatie heeft neergezet. Dus mag je best op afgeven toch? In deze fase moet je winnen en kun je je geen slechte wedstrijd permitteren.
Ik had goede hoop maar was helemaal onterecht. Helaas. Na de eerdere wedstrijden van NL was ik ook niet onder de indruk van het spel
Het gaat onweren hier, zeer toepasselijk nu
Zagen jullie ook die Mick van Married ar first Sight in het publiek zitten
Ik heb nu echt zin om portugal dik te zien verliezen straks
Ja ik zag het ook! Wilde het ook net zeggen!
Ja toch! Veel leuker om wedstrijden zonder je eigen land te zien, relaxter Tot nu toe vind ik het een leuk EK
Ja! Hup Belgiƫ
Ik kwam dit net posten hahaha. Ik zei āhĆ© die ken ikā, maar toen ik uitlegde waarvan vond mijn vriend toch dat ik hem niet echt kende als het van tv was. Suf.
Op papier wel ja. Meerdere spelers die bij de grootste Europese topteams spelen, dat kan niet ieder land zeggen. Kijkend puur naar de selectie en individuele spelerskwaliteiten had je echt wel in de halve finale moeten staan.
Helaas bakken ze er gezamenlijk niks vanš
Tijd om het Belgische speciaalbier, trappistenkaas en de koffiekoeken klaar te zetten jongens.
teleurstelling, verdriet, het had zo anders kunnen lopen.
frustratie, het einde is hier, het had verder gekund maar dat is niet zo
verloren, hadden kunnen winnen maar nee helaas.
moeizaam.
en weer vanaf het begin!
ja is goed
Lazer toch op. Met je āpenseelstrekenā
Wiens schuld is het dan? ze spelen toch ook beroerd. Je kan ook niet zeggen dat ze alles gegeven hebben en op het nippertje of met pech verloren hebben.
Miss kunnen ze nog allemaal even met elkaar tongen dan doen ze nog wat nuttigs
Ik hoop dat jullie allemaal nog een mooie avond hebben!! Sowieso zo nog een leuke wedstrijd!
ja het was gewoon 0-2 een penseelstreek was niet genoeg hoor
ik had het eerder moeten afzetten, mān eigen schuld dat ik hiernaar luister š„²
Echt the walk of shame als je al die versiering moet weghalen in de regen
Die zijn Vogue fotoās waren echt .