Voetbaltopic #2

ook zo typisch altijd, ik had weinig verwachtingen en nu dacht ik stiekem oke oke misschien dan toch en nu natuurlijk verliezen

Hahah of vanuit de kroeg naar huis met je oranje kleding :cry:

2 likes

Ik heb een paar vriendinnen die nooit voetbal kijken behalve dan NL moet een toernooi. Die zitten nu allemaal in de groep app ja zooooo onverdiend blablabla. Welke wedstrijd heb jij zitten kijken vriendin :joy::joy:

Tijdens de eerste wedstrijd waren ze ook zooo positief en ik zat echt van nah dit is niet om aan te zien. Toen werden ze boos omdat ik zo negatief was :joy: Laat maar ik ga wel met mensen praten die wel er wat van af weten :joy:

14 likes

Een vriendin heel irritant: ik ben nu voor Belgiƫ. Nee zo werkt dat niet :confounded:

3 likes

Hahah daarom ben ik dan heel vaak niet voor NL. Ik kan gewoon die euforie over een matig elftal en gebrekkige voetbalkennis zo slecht handelen. Ligt meer aan mij dan aan hun denk ik

1 like

Net als Ajax in de champions league drie(?) jaar terug haha

Jeetje Corona heeft echt een gat in dit decennium geslagen he, voor mijn gevoel was dat gewoon dit voorjaar

3 likes

weet niet wat ik erger vind, dat we eruit liggen of dat een vrije val maak in mijn ek poule

Ik trek zulke opmerkingen gewoon slecht, maar ik ben nu ook gewoon een slechte verliezer :see_no_evil:

Haha ja het is misschien niet leuk maar wel realistisch!

@Snork dat heb ik ook hoor! Dat ene wk en ek waar we het zo goed deden was ik wel echt enthousiast maar toen was het voetbal ook iets om over enthousiast te zijn.

2 likes

Mijn vriend was halverwege de wedstrijd de planten in de tuin water gaan geven terwijl het zo gaat regenen. En van een andere vriend kreeg ik een foto terwijl hij tussen zijn konijnen in de tuin zat. Ik lig sip op de bank.

4 likes

Ik zou die vlaggetjes ook direct weghalen, regen of geen regen. Elke x dat ik ze zou zien wapperen zou ik er weer chagerijnig van worden

Ik weet niet of het aan FdB ligt, vond dat er deze wedstrijd gewoon echt geen passie in het team zat. Ze konden elkaar niet vinden (het doel ook niet) en na die minuut met gemiste kans en rode kaart had die scheids wat hen betreft net zo goed kunnen affluiten :dizzy_face:ā€:dizzy: Dat snap ik niet hoor, ik had nog meer peper in m’n reet gehad

Oh ja die analysten nu hebben wel gelijk dat Malen er niet af had gemoeten

4 likes

Hahahha ja heb nu dezelfde frustraties. Mensen die 1x kijken en direct expert zijn. Houd op en trek die oranje kleding uit aub

4 likes

Ik snap dat ook niet…

Hier zit ik overigens met een halve Belg die een heel groot anti-Belgiƫ sentiment heeft in voetbal :sweat_smile:
Ander uiterste weer.

1 like

Omg ja toen kwam iedereen en zijn moeder met WE doen het zo goed. met de EL finale ook.

Wie is we?! Ik heb je nog nooit over Ajax of voetbal gehoord Gerda. Dan mag je alsnog kijken maar kom mij er niet mee lastig vallen :joy:

3 likes

Welk team ga je nu het meest supporten? :sob:

• Belgie
  • Duitsland
  • Denemarken
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Denemarken sowieso :denmark:

1 like

Ah De Ligt denkt dat dit verlies te wijden is aan z’n rode kaart. Denk het niet, vriend. Daarvoor was het al niet goed

8 likes

Ja sowieso! Zou echt leuk zijn als ze ver komen

3 likes

hahaha ik weet ook niks van voetbal, maar ik kijk het wel vaak.
en ik weet nog zo goed dat ik toen elke wedstrijd dacht oh ze verliezen toch wel het is niet eens spannend (en iedereen ook) maar ze wonnen steeds weer, en toen ik eindelijk ging geloven dat ze wel konden winnen verloren ze :joy:
ik moet gewoon die pessimist blijven

4 likes