Ik heb hier geen tijd voor ik wil Avondetappe op tijd zien
Ik wilde vroeg naar bed
ik hoop op penalties
Wat een avond, er liggen al 14 doelpunten in
WAT EEN WEDSTRIJD
Yessss universum thank you!
Zo blij dat ik beide wedstrijden kon zien vandaag
Wel laat naar bed dus hahaha shit
Om de dadjoke van de liveblogger van nu.nl te recyclen: het lijkt wel alsof de doelpunten gratis zijn vanavond
Haha neeee ik ging net naar de wc want ik dacht dat het over was voor Zwitserland
Ik moet morgen gewoon werken maar nadat ik Spanje vs Kroatië al half gemist heb durf ik nu helemaal niks meer uit het oog te verliezen
Zal ik nu even penalties manifisteren?
Ik vind het zo irritant als die commentator al hele verhalen gaat vertellen, met nog 10 minuten op de klok, ervanuitgaande dat Frankrijk door gaat.
HALLO het is voetbal ja, look at this
Oh lord ik vond de 0-1 gisteren al zenuwslopend maar die wedstrijden van vandaag lijken me nog 10x erger
Trouwens ik luister echt 101 sportpodcasts nu en tijdens de groepsfase was het elke x beetje zeuren over het niveau dit EK, dat het niet boeiend was enz. Nou hallo achtste finales wat een spektakelstukken
Ik ook, maar ‘gelukkig’ heb ik al geslapen tijdens de 2e helft kroatie-spanje. Daar trap ik niet nog een keer in, dus dit ga ik uitzitten
Wie wil je als winnaar?
0 stemmers
Omgggg mijn hart
Zijn hier trouwens nog Franse fans?
Edit: ah daar is de poll al voor antwoorden haha
Omg die Zwitsers net nog, als er nu nog gescoord wordt… m’n hart godver en nu die Fransen
Ik kan het niet aan!!
Ja hallo