Nee, @Masterchef @MakeFezHappen en ik willen naar bed
Na gister is dit toch zoveel leukere voetbalavond
Laat me niet alleen in de poll help
Wil je penalties?
- Jaa leuk
- Alsjeblieft niet
0 stemmers
Liever penalty’s bij een 18.00u wedstrijd
Ja same. Deze trekt een verlenging al slecht. En penalties vind ik vanaf halve finale wel echt vet. Daarvoor alleen maar zenuwslopend en irritant
Haha nou qua spanning enzo kan ik het allemaal wel aan. Doet me niet zoveel. Alleen het wordt zo laat met penalty’s en ik ga normaal altijd rond 11u naar bed
Ik was echt voor Zwitserland, omdat ik die Fransen gewoon zo hinderlijk vind spelen terwijl ze fantastische spelers hebben. Maar ja nu ik ben toch wel een beetje gevallen voor die goals van ze (hoewel die laatste van Zwitserland was ook mooi)
Ik kan er wel mee leven als de Fransen door gaan op voorwaarde dat ze dan wel gewoon gaan spelen naar waarde aub
Stel je voor dat de golden goal nog zou bestaan
Ja!! Ik ga normaal na 10 al in bed chillen. Ben wel verplaatst naar bed maar hartslag is vrij hoog haha
Omg wat een wedstrijden vanavond joh. En dat na die saaie van gisteren. Echt genieten
Ik ga met mijn mobiel in mijn hand mij klaar maken om naar bed te gaan, zodat ik het kan afkijken in bed, anders zit ik hier weer tot twaalf uur op de bank om alle nabeschouwingen ook nog eens te kijken. :’)
Normaal kijk ik na de npo1 nabeschouwing nog de late aflevering van de oranje zomer terug maar dat wordt hem vanavond ook niet
M’n moeder was gisteren nog aan het klagen over waarom ze het hebben afgeschaft
zo
Wie er ook wint, ze kunnen allebei zeggen dat ze echt alles hebben gegeven (unlike wij gister)
Wat is er met die Fransen dan joh? Ik zou ook echt denken: hallo mannen, niet zomaar van het veld stappen, jullie moeten dadelijk die penalties gaan nemen
Ja maar dan moet je nog wel tot die tijd je goal kunnen verdedigen hè haha
? Wat is dit dan joh? Kan me dat gewoon niet voorstellen joh dat niet gewoon alle duels live worden uitgezonden
Zijn die dan niet zulke liefhebbers als hier?
Wat bizar zeg!