Voetbaltopic #2

Twitter gaat los en ik die van plan was om bij 3-1 te gaan slapen. Het gejuich van mijn moeder en broers heeft me terug naar beneden gebracht.

4 likes

Wat een EK jongens.

Ik hoop op Denemarken kampioen

6 likes

Ik dacht bij 3-1: ik ga slapen, zo’n 3-3 gebeurt echt niet twee keer op een dag….

Ik heb zo veel gemist :pleading_face::sob:

7 likes

Finale Belgiƫ-Denemarken :star_struck:

4 likes

Voor welke van de overgebleven landen ben je nu?

• Engeland
  • Duitsland
  • Zweden
  • OekraĆÆne
  • Zwitserland
  • Spanje
  • BelgiĆ«
  • ItaliĆ«
  • TsjechiĆ«
  • Denemarken

0 stemmers

ik ben voor OekraĆÆne want goede vriendin komt daar vandaan, Denemarken want gunfactor, Spanje omdat een familielid daar vandaag komt en die nu erg ziek is en geniet van de winst van Spanje

Haha mijn vader dacht hetzelfde en ik vroeg 'm deze ochtend woe gewonnen had en hij zei ā€˜Frankrijk natuurlijk!’ (uitgaande van 3-1) en hij verschoot wel toen ik de echte uitslag vertelde :rofl:

3 likes

Dikke nekken​:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Denemarken gunfactor hoor ik vaker, maar dat is door Eriksen dan? Want ik vind Denemarken, vooral tegen Belgiƫ, onwijs lopen duwen en mekkeren over alles. Lukaku werd terwijl het spel stillag zelfs in zn rug geduwd

1 like

Ja deels, maar ook gewoon Ajax :heart: Denen

3 likes

Belgiƫ, want heb familie daar (ook al stuurden die hele flauwe grapjes zondagavond)
Maar vooral Schlaaaaaaaand :de: natuurlijk

1 like

Vanwege Ajax & Denemarken, en omdat ik ze op andere toernooien ook altijd goed vond

3 likes

Ik las ergens dat als je een echte ā€œneutralā€ bent, je wel voor Zwitserland moet zijn. :sweat_smile:

3 likes

Welja, het helpt niet dat Frankrijk al meteen op z’n paard zat na een algemene, niet persoonlijke, uitspraak van Thomas Meunier

https://www.demorgen.be/cs-b5ffcf3e

1 like

Mijn moeder is nog steeds disproportioneel negatief over Spanje en die wedstrijd was in 2010, dus het kan nog wel iets langer duren :sweat_smile:

8 likes

@Eddie en @nello hebben jullie dan ook de uitspraken van l’equipe na de nederlaag gezien? :joy:
ā€œAls we tegen BelgiĆ« verloren hadden, dan hadden we het nog enigszins kunnen begrijpenā€
zal ze leren

2 likes

Een vriend van mij wil nog steeds niet op vakantie naar Spanje :joy: Denk dat hij de komende 10 jaar nog steeds niet gaat.

1 like

Ik ben benieuwd of hij ontslagen wordt of zelf gaat opstappen.

Het zal wel ā€œin goed overlegā€ gaan…

2 likes

Misschien heb ik een zwak voor FdB ivm zijn periode bij Ajax, maar ik vind dit dan ook wel weer zo dubbel ofzo. Ja ok die laatste wedstrijd was natuurlijk een wanvertoning, maar vind dat dan ergens ook altijd stom als de KNVB dan zo al die tijd hem lekker zijn 5-3-2 systeem laat doen en dan nu heel snel zegt joh heel jouw tactiek is m niet, toedels. Je kunt moeilijk iedereen bij de KNVB die hiermee van doen heeft aan de kant zetten natuurlijk, maar het lijkt voor mij zo’n gebrek aan gedeelde verantwoordelijkheid terwijl die er in mijn ogen wel is. Maar goed zo werkt het eenmaal

4 likes

Nou ben benieuwd wat er voor terugkomt…

1 like