Voetbaltopic #2

Is een grap hoor! Maar zie ze wel zo ver gaan

1 like

Ja is echt niet zijn toernooi. Ik zei ook al tegen m’n vriend dat ie zou gaan missen
Snap niet dat hij de laatste ook nam, hij zit totaal niet in het toernooi. Had die aan Pogba gelaten?

4 likes

De wereldkampioen en de Europees kampioen zijn er uit, wat een geweldig toernooi. Over NL hebben we het niet

5 likes

Ziet het vaak wel aan hun loopje! Ik dacht bij de 2e Milka dat hij ging missen die zag er super zenuwachtig uig

1 like

Maar die laatste ook! Dacht de angst in zijn ogen te zien, ging er toch in

1 like

Milka hahahah

1 like

Wij zaten hier elke Fransman te trash talken behalve mbappe dus wij hebben er duidelijk niet veel gevoel voor

4 likes

Ik snap niet waarom ze de avondetappe niet gewoon op NPO2 doen, echt zielig zo laat steeds

3 likes

Nou gelukkig niet, wil het allebei zien haha. Denk dat ze misschien wel meer overlappende doelgroep hebben en dan daarom?

In mijn buurt heb ik precies niemand gehoord tijdens de wedstrijden van het Nederlands elftal, en nu hoor ik net in eens gejuich losbarsten als Frankrijk er uit vliegt? Wat is dit voor misplaatst supporterschap haha

7 likes

Jaaa bij die dacht ik ook oei als dat maar goed gaat.

Twitter gaat los en ik die van plan was om bij 3-1 te gaan slapen. Het gejuich van mijn moeder en broers heeft me terug naar beneden gebracht.

4 likes

Wat een EK jongens.

Ik hoop op Denemarken kampioen

6 likes

Ik dacht bij 3-1: ik ga slapen, zo’n 3-3 gebeurt echt niet twee keer op een dag….

Ik heb zo veel gemist :pleading_face::sob:

7 likes

Finale Belgiƫ-Denemarken :star_struck:

4 likes

Voor welke van de overgebleven landen ben je nu?

• Engeland
  • Duitsland
  • Zweden
  • OekraĆÆne
  • Zwitserland
  • Spanje
  • BelgiĆ«
  • ItaliĆ«
  • TsjechiĆ«
  • Denemarken

0 stemmers

ik ben voor OekraĆÆne want goede vriendin komt daar vandaan, Denemarken want gunfactor, Spanje omdat een familielid daar vandaag komt en die nu erg ziek is en geniet van de winst van Spanje

Haha mijn vader dacht hetzelfde en ik vroeg 'm deze ochtend woe gewonnen had en hij zei ā€˜Frankrijk natuurlijk!’ (uitgaande van 3-1) en hij verschoot wel toen ik de echte uitslag vertelde :rofl:

3 likes

Dikke nekken​:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Denemarken gunfactor hoor ik vaker, maar dat is door Eriksen dan? Want ik vind Denemarken, vooral tegen Belgiƫ, onwijs lopen duwen en mekkeren over alles. Lukaku werd terwijl het spel stillag zelfs in zn rug geduwd

1 like

Ja deels, maar ook gewoon Ajax :heart: Denen

3 likes

Belgiƫ, want heb familie daar (ook al stuurden die hele flauwe grapjes zondagavond)
Maar vooral Schlaaaaaaaand :de: natuurlijk

1 like