Vanwege Ajax & Denemarken, en omdat ik ze op andere toernooien ook altijd goed vond
Ik las ergens dat als je een echte âneutralâ bent, je wel voor Zwitserland moet zijn.
Welja, het helpt niet dat Frankrijk al meteen op zân paard zat na een algemene, niet persoonlijke, uitspraak van Thomas Meunier
Mijn moeder is nog steeds disproportioneel negatief over Spanje en die wedstrijd was in 2010, dus het kan nog wel iets langer duren
@Eddie en @nello hebben jullie dan ook de uitspraken van lâequipe na de nederlaag gezien?
âAls we tegen BelgiĂ« verloren hadden, dan hadden we het nog enigszins kunnen begrijpenâ
zal ze leren
Een vriend van mij wil nog steeds niet op vakantie naar Spanje Denk dat hij de komende 10 jaar nog steeds niet gaat.
Ik ben benieuwd of hij ontslagen wordt of zelf gaat opstappen.
Het zal wel âin goed overlegâ gaanâŠ
Misschien heb ik een zwak voor FdB ivm zijn periode bij Ajax, maar ik vind dit dan ook wel weer zo dubbel ofzo. Ja ok die laatste wedstrijd was natuurlijk een wanvertoning, maar vind dat dan ergens ook altijd stom als de KNVB dan zo al die tijd hem lekker zijn 5-3-2 systeem laat doen en dan nu heel snel zegt joh heel jouw tactiek is m niet, toedels. Je kunt moeilijk iedereen bij de KNVB die hiermee van doen heeft aan de kant zetten natuurlijk, maar het lijkt voor mij zoân gebrek aan gedeelde verantwoordelijkheid terwijl die er in mijn ogen wel is. Maar goed zo werkt het eenmaal
Nou ben benieuwd wat er voor terugkomtâŠ
Haha nee daarom! Las hierboven of elders op t forum al dat er geruchten gaan over de huidige bondscoach van Duitsland, maar dat hoop ik persoonlijk niet haha.
Hahah zeg dat, die associatie heb ik ook alleen bij hem .
En inderdaad, maar ik zou niet weten wie het zou willen/kunnen. Ben benieuwd!
ik juich altijd tegen Duitsland, kleine-burencomplex
Engeland is op papier een goede ploeg, maar ze kunnen het meestal niet waarmaken. De wedstrijden die ik tot nu toe heb gezien waren ook gewoon saai. Duitsland is natuurlijk ook niet meer de ploeg die het ooit was, maar ik denk dat ze vandaag nog wel kunnen verrassen.
Ik denk dat ik de wedstrijd van 21:00 maar een keer oversla, want ik heb meer slaap nodig in mijn werkweek haha.
Forever mood als Duitsland speelt
Ik hoop echt dat Engeland wint!
Engelsen zijn wel echt lelijk he
Beckham
Ik voel mij aangesproken hahaha.
Overigens ben ik 100% fan van Raheem Sterling omdat hij zijn succes en faam inzet voor de strijd tegen racisme en armoede Dus hoopte ik net dat hij ging scoren en gun ik het Engeland wel door hem