Die wordt ook alleen maar knapper en knapper . Hij ziet er nu nog beter uit dan toen ik 13 was en mijn kamer vol hing met posters van m.
Lama
Beckham en Ed Sheeran in het publiek
Ook Marcus Rashford tegen kinderarmoede!
Wat een saaie wedstrijd, meine gutte. Ik moet echt afkicken van al het spektakel van gisteren
Ik blijf Wembley wel echt een onwijs gaaf stadion vinden. Ben er een paar jaar geleden geweest voor een concert en het is echt zo indrukwekkend
Echt aan het aantal posts te merken dat deze wedstrijd hier minder leeft én minder spannend is dan gisterenavond. Ik heb zelf niet echt een duidelijke voorkeur voor een team, dus hoop vooral weer op veel spanning tegen het einde. Vond het echt “gezellig” gisteren haha
- Dit wordt verlenging
- Dit worden penalties
- Nee joh binnen 90 min is het gedaan
0 stemmers
Ik wil dat engeland verliest want ik ben tegen Ed Sheeran.
Yessssss!
Sterling
Hé hé er gebeurt iets. Nu hopen dat Duitsland er snel iets tegenover zet
Ja volgens mij is hij er zelfs mee begonnen en heeft Sterling zijn voorbeeld gevolgd!
Nee andersom! Sterling is er mee begonnen en Marcus Rashford ziet hem als voorbeeld.
Ik was echt blij dat Frankrijk er gister uitging, met name omdat ik het leuk vind als kleine ploegen doorgaan. Maar ik heb ook gewoon helemaal niks met Frankrijk. Zelfde met Engeland, weet niet waarom, maar ik heb er gewoon niks mee. Duitsland vind ik altijd wel leuk eigenlijk. Dus go Duitsland ff scoren!
Ik vind een buitenlandse bondscoach voor Nederland overigens prima. De laatste jaren heeft met Nederlandse coaches echt niks opgeleverd, dus ik zou zeggen: probeer het eens!
Ik qoute ff mezelf. Mag het nu dan echt?
Nein bitte
Edit Jeeeeeeeeeeeeeeeezus gast jammer
arghhhh
Als dit soort kansen er niet in gaan wordt het ook niet wat nee. Engeland wel door denk ik!
Haha nou je weet waar de Duitsers om bekend staan, dus ik juich nog niet te vroeg