Dan zal Engeland wel Europees kampioen worden.
Stresspulken
Hij pakt nog ff 1 van zijn laatste momentjes of fame als bondscoach
Het meest logische (wat dus absoluut niet hoeft te gebeuren lol) is dan een finale Engeland - Italië en dat lijkt me dan wel weer tof
Al waren er op papier wel meer mooie wedstrijden dit EK die in de praktijk dodelijk saai bleken en vice versa, dus ik hoop dat er nog wat mooie verrassingen zijn
Ik heb echt nog altijd de wedstrijd van Manchester united in mijn hoofd(ook in mijn beckham fase) die scoorden in de laatste minuut en extra tijd 3 doelpunten
Haha ah dat jankende grietje in het publiek
Nou ik was net aan het typen. Echt bijna elke ploeg waarvan ik hoopte dat ze door zouden gaan vliegt eruit. Had echt veel liever bijvoorbeeld Kroatië en Duitsland door gehad. Ik vind veel van de ploegen die nu door zijn gewoon echt onaantrekkelijk voetbal spelen, ook Engeland weer.
Alleen België - Italië is idd nog wel wat. En ik heb zelf een zwak voor Denemarken vanwege het halve elftal aan ex-Ajacieden en omdat ik ze gewoon een goede afsluiting gun na alles wat ze hebben meegemaakt, dus die vind ik nog wel leuk om te kijken. En ook wel leuk voetbal. Maar verder…
Dan aub meer shots van Beckham aub Tjongejonge wat een deceptie deze wedstrijd
Ik vind Makkelie trouwens wel nog steeds stom. Ik vergeef hem nooit voor de rode kaart die hij aan Wilfried Kanon gaaf een paar jaar geleden. Kan hij nooit meer goed maken
Oh ik ben zo blij!
Wow geen eens een late Duitse goal.
Schade Deutschland alles is vorbei
Ik zie ze er wel vooraan om de volgende ronde eruit te liggen.
Ik ben voor de Denen of Italianen. Allebei prima als ze winnen.
De poule des doods is helemaal dood
Nu even opladen om voor Ikea te juichen
Gelukkig geen verlenging of penalties. Heeeerlijk
Dat wilde ik nou juist wel graag altijd! Beetje iets te doen tijdens het koken. Die van 21.00 uur kan ik toch nooit afzien wegens te laat. Dus die van 18.00 uur moet dan maar een beetje extra lang zijn.
Ik denk dat Frankrijk en Portugal vooraf wel als grote kanshebbers werden gezien, dus in die zin misschien wel. Maar er zitten nu nog genoeg landen in waarvan de verwachtingen ook hoog zijn, België, Italië en Engeland. Dus ik denk dat je pas van een underdog kan spreken als zij ook het toernooi niet winnen