Zet het even op zo’n vliegtuigje
- Engeland
- Zweden
- Oekraïne
- Spanje
- Zwitserland
- Tsjechië
- België
- Denemarken
- Italië
0 stemmers
- Engeland
- Zweden
- Oekraïne
- Spanje
- Zwitserland
- Tsjechië
- België
- Italië
- Denemarken
0 stemmers
Bij Oranjezomer hebben ze t nu over Henk ten Cate als optie voor bondscoach. Lijkt mij nog best een optie
Het komt nu wel dichtbij hoe weinig wedstrijden er nog over zijn
Voorspelling voor Zweden-Oekraïne?
- Zweden wint makkelijk
- Zweden wint met moeite
- Oekraïne wint met moeite
- Oekraïne wint makkelijk
0 stemmers
Heja Sverige!
Haha Rafael gaat morgen padellen met Frank De Boer Hilarisch. Zou graag willen horen wat er dan wordt gezegd
Edit overigens kende ik dat padellen niet?
Haha ja ik ga morgen ook maar ineens paddelen geen idee wat ik moet doen maar ff gesprek afluisteren
Haha ik moest er ook op googlen
Padellen is hier in België ineens heel snel heel populair geworden heb ik het gevoel. Ik ken ook een meisje die het in competitie doet zelfs
Whaha de commentator: “nu was God weer… geblesseerd”
Hup Ikea mannen hup!
Ik heb soms echt het idee dat er een ‘type’ is dat scheidsrechter wordt. Het zijn altijd allemaal een beetje van die onderling uitwisselbare ‘autoritaire uitstraling’ mannetjes. Of misschien moeten ze allemaal examen ‘gezichtsuitdrukkingen voor scheidsrechters’ halen, dat kan ook.
(don’t hate me)
Ik had vroeger echt een overdreven hekel aan Zlatan, in zijn Ajax/Juve-tijd. Ik zat toen op een ander forum en daar was iemand erg fan van hem en had een foto van hem als avatar. Een vriendin en ik hebben toen ook allebei die foto als avatar genomen, maar dan met een groot kruis erdoor.
Daar moest ik ineens aan denken.
Preciessssss
Het voelt ook alsof deze twee per ongeluk hier zijn beland haha
Alles valt tegen na gisteren