Dankzij Johan Fretz snap ik eindelijk dat Snoeks eigenlijk een poëet is.
Kunnen ze niet beter meteen penalties gaan nemen, tjongejonge
Blijft er nog iemand staan op het veld?!
Gaat wel lekker met alle spelers zeg
Gaat wel lekker zo… Gaan alle Oekraïners nou zielig lopen doen? Kom nou. Eerste snapte ik nog wel maar dit hahaha
Hoe die van net ook ging liggen als een dramatische peuter, gewoon gênant
Zou de var eigenlijk ook bij moeten houden en dan aansteller kaarten uitdelen, drie is een gele ofzo
Eender welk van deze teams gaat er sowieso af volgende ronde, lijkt er niet op dat die op tijd hersteld gaan zijn
Jemig wat gebeurd hier
Dit is echt zo’n wedstrijd dat ik vroeger op een verveeld moment wat zat te zappen en bij Eurosport belandde, dat er dan voetbal op was, ik me af vroeg welke wedstrijd dat dan was en er na een minuut of 10 achter kwam dat het een hele random herhaling was van een wedstrijd eerder die week in een hele vage competitie
Fuuuuucckk, ik wil douchen en naar bed. I don’t even care anymore. Scoor gewoon. Iemand.
Hahahah dit vat het echt heel goed samen!
Kwam ik er na een half uur achter dat ik de keuken kampioen divisie van Rusland zat te kijken of zo dodelijk saai maar toch nog blijven kijken
Ja zag net nog een paar x de herhaling en hij had inderdaad wel de bal, maar nog steeds gevaarlijk spel.
Aan de andere kant wil ik nu beloond worden met penalties omdat dat sowieso spannender is dan waar we de afgelopen twee uur naar gekeken hebben 🥲
De commentator heeft er ook geen zin meer in
Haha echt niemand boeit het meer
Sneu ook die 50 mensen op de tribune
Ik wil naar bed maar bang voor fomo
Ja ik ook, wil echt niet dat er nu nog gescoord wordt.
Miss kunnen ze gewoon om de tafel gaan zitten en bespreken aan welk land ze hun plekje willen geven haha
Die onderhandelingen zijn vast spannender dan dit