Nee 

Hahaha huhhh wat heeft die gast aan??
Omg Oekraïne. Leuk voor hun maar die affiches van de kwartfinale word ik niet warm van hoor
Hahhhahhahahahhahahahhahahahahahhaha

Dit is net zo’n relatie waarvan je weet dat het op is, maar je teveel tijd hebt geïnvesteerd om het uit te maken
Neeeeeeeeee
Ja nee he, mis ik net het doelpunt -.-
Mooi! Op tijd naar bed
Kut, wat een onaantrekkelijke kwartfinales. 
Jullie liepen wel 3 sec voor, dus had het al door maar yes. Verlost van deze wedstrijd en Oekraïne is door. Nu slapen 
Wel lullig voor Zweden zo 2 min voor strafschoppen maar he he eindelijk een winnaar
Hoop dat Oekraïne de volgende wedstrijd net zo slecht is, dan heeft Engeland nog een goede kans.
Dione zal wel opgelucht zijn!
Als dit strafschoppen waren geworden dan was dit een reeks van 25 of zo geworden
no way dat deze teams het in 5 pingels hadden besloten
Hehe. Pfffff.
Ik had het wel graag willen zien 
Wat een anti climax zeg, had dan liever penalties gezien. Het is me te laat denk dus ben even zuur, maar hallo wat worden dit voor kwartfinales? Play offs voor degradaties??
(Heb totaal geen recht van spreken natuurlijk, NL heeft het zelf niet voor elkaar gekregen)
Ik wilde net zeggen hahaha, Nederland is niet verder gekomen
(was ook voor Nederland hoor). Maar I’m biased 
Stel voor dat je hier nog over moet gaan lullen pfff. Houd maar op hoor, schakel maar door naar de Avondetappe. We hebben gisteren ook al een latertje gehad
Heel die rode kaart heeft toch geen invloed gehad, houd op man
Mijn poule is wel echt niks meer van over