Haha ja het is echt een oude mopperkont geworden. Ik vind deze stijl van hem leuk
Deze wedstrijd heeft het niet echt hè
Na gisteren is sowieso niks meer spannend, maar dit is inderdaad ook weer echt saai, net als DE-EN net
Ik hoop dat Oekraïne het haalt
Zou zo leuk zijn de nummer 3 uit onze poel (en de slechtste die door was) in de kwartfinale terwijl de nummer 1 en 2 er al uit zijn.
De tering wat is dit saai. Hopelijk is dit binnen 90 minuten klaar
Ja was net echt te vroeg met dat het interessant was. Maar denk niet dat er nog snel een goal komt eigenlijk .
Ik ook niet. En er zit een vrouw of kind de hele tijd heel hoog te gillen in het publiek waar ik slecht op ga. Ga zo tijdens de verlening maar ff douchen en mijn badkamer schoonmaken
Nou hier ben ik dus bang voor voor de rest van het EK
Snap nu dat die Denen niet alle rechten kopen @Broodrooster
Als we dan toch verlenging krijgen hoop ik ook op penalty’s, vind dat altijd leuk als het niet de club of land is waar ik voor ben.
Nou zo saai als dit is bijna niet meer mogelijk
@Superheroes ja ik ook! Maar op dit moment hoop ik gewoon dat iemand scoort om verlost te zijn van deze saaiheid
Haha ja ik ook.
Haha vreselijk dat we de verlenging in gaan
Het duurt zooooo langggg. En er gebeurt gewoon niks
Ze weten in de studio ook niet meer wat ze moeten zeggen, zo saai is het
Haha wordt je ook echt melig van
Ik zap net in nadat mijn serie af was en ik lach me dood om wat ze in de studio zeggen, was het echt zo erg?? Want het is niet dat er geen doelpunten zijn gevallen
Super saai maar toch afkijken hè
Straks gebeurt er wat en dan mis je het!!
Te veel tijd weggegooid, nu wil je ook gewoon weten hoe het eindigt. Net een slechte film.
Ik heb het ook nog aan staan. Je zou de commentator maar zijn
Oh er komen penaltykrachten in… Het ergste lijkt mij als dalijk weet ik hoeveel penalties genomen moeten worden. Ga maar eerst eens douchen tijdens verlenging denk ik